CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 21 juli 2010

Woensdag bloemendag



Ik heb deze week twee bloemetjes gemaakt. Met dit warme weer is mijn quiltproduktie laag, maar dat ga ik wel inhalen als ik vakantie heb en de temperatuur hopelijk een paar graden lager is.
Kijk, ik heb mijn bloemetjes eens uitgelegd, en dan lijkt het toch al wat te worden, nietwaar? Maar ik zit nog niet op de helft, dus er is nog genoeg te doen.

Deze bloemen in mijn tuin hebben ook mijn aandacht nodig. Alhoewel ik moet bekennen dat ze van mijn DP veel meer aandacht krijgen dan van mij. Ik kijk en geniet voornamelijk. Hij zorgt dat ze water krijgen zodat ze niet het loodje leggen en dat ze gestut worden na storm en regen. Tja, net als de hexabloempjes moet je ook hier iets voor doen!!


En deze dame (of heer, ik heb er geen verstand van....) wil ik jullie ook laten zien. Zij of hij kwam samen met een maatje verkoeling zoeken toen we de sproeier aan hadden staan voor onze planten. Heerlijk om zo'n verkoelende nepregen of je heen te laten komen. Ik ben benieuwd of zij/hij nog leeft. Vanmorgen heb ik nl een reiger uit onze vijver weggejaagd. Ik ga nog even visjes tellen......

Fijne woensdag!


15 reacties:

katrien

Je hebt al een mooi bloementapijt.

pauline

Je hebt een flink aantal bloemen klaar, denk je echt dat je tijdens jullie vakantie veel zult kunnen naaien?????
Veel belangrijker is het om buitenlandse quiltwinkels te bezoeken, hihi.
groetjes en ik ben benieuwd naar morgen,
Pauline

Cybele's patch

Het wordt al een leuk tuintje Marion. Mooie kleurtjes.

Daniëlle

Mooie kleurtjes hebben je blommen! Een vakantiesteekje doen is altijd een heerlijke bezigheid!! Geniet er maar van! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle

Gerda Hartman

Wat een mooie bloemenpracht.

Anja.M

Dat ziet er al mooi uit zo die bloemen bij elkaar en dan bedoel ik niet alleen de echte.

Tineke

Je nieuwe bloemetjes zien er zo teer uit, heel erg mooi! Het wordt al een aardige tuin zeg!
Volgens mij ben ik voor het eerst op je blog, leuk, kan ik een beetje gaan struinen.

Leanne

Lovely flowers - your frogs made me smile.

Marion B.

Wat leuk bij deze bloemen dat de hartjes de blikvangers zijn. Wat hebben we toch een rijkdom om ons heen he, zelfs al heten ze reiger hihi.

Saskia

Wat een mooi resultaat, al die bloemen bij elkaar. Ik blijf je stofkeuze mooi vinden!
groetjes
Saskia

Marianne & Marie-José

Leuk bloementapijtje heb je al en gelukkig dat de hexjes ook zonder water geven zo mooi blijven. Als de quiltster af en toe een verfrissinkje krijgt gaat het meestal wel goed.
Ik wens je veel plezier van je vrije dagen en een mooie vakantie voor jullie allemaal.
Groetjes van Marianne

Dolly Cloth

great flowers

Raewyn

Gorgeous flowers; they look beautiful together.

Karen

Pretty blooms and how they are growing! I like your little garden friend.

AnitaA

Wat een prachtige bloemen heb je gemaakt, mooie kleurtjes gebruik je.