CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 16 augustus 2010

Een bezoekje aan de kringloop


Een tijdje geleden was ik er al achter gekomen dat er bij ons in het dorp een kringloopwinkel was geopend, maar ik was er tot vorige week niet aan toe gekomen om even "aan te wippen". Vorige week, mijn laatste vakantieweek, vond ik het eens tijd worden. Ik naar binnen, en tussen alle glazen, mokken, kop en schotels, lijstjes, platenspelers, oosterse tapijten, kleine prullaria en grote prullaria kwam ik deze kan en schaal tegen van het merk Regout. Thuisgekomen heb ik ze beide eens goed schoongemaakt. Meteen naar buiten om bloemen uit de tuin te plukken en zo pronken deze stukken nu op mijn eettafel. Ze horen niet bij elkaar, maar doen het goed samen.

Vandaag ben ik weer op mijn werk aan de slag gegaan. Wat je daar toch snel weer aan gewend bent! Na een dag mail en post lezen, ben ik weer helemaal bij en morgen ga ik dan weer 's echt aan het werk! ...Waarna ik woensdag weer lekker een vrije dag heb. Dan ga ik voorbereidingen treffen voor de regiodag van het Quiltersgilde die in oktober in Limburg is. Tja, wat heet vrije dag????

9 reacties:

viltariet

Pas maar op dat het geen verslaving wordt die Kringloop! Zelf vind ik het ook heerlijk om rond te lopen in andermans verleden. Soms vind je prachtige dingen. Je vaas en schaal zijn heel bijzonder, zeker met de bloemen uit eigen tuin. Groetjes en tot....Riet

pauline

Dat ziet er goed uit. Zeker met je eigen bloemen, jammer dat je de hele dag op je werk zit en er niet van kan genieten. Maar morgen heb je weer "vrij".
groetjes,

Else

Gezellig stel op je tafel! Hele fijne vrije dag, groetjes Else

quilting Jeannet

Ziet er leuk uit Marion, je moet het net treffen he, ik zou hier ook wel zo,n kringloop willen, maar wij hebben maandelijks de snuffelloods van de kerk, en dat is ook helemaal niet verkeerd.

groetjes, werk ze! Jeannet

Jacqueline

Ik reed er toevallig van de week langs.
Moet ik toch maar eens gaan kijken.
Ziet er leuk uit zo met de bloemen.
Groetjes, Jacqueline

Mascha

Goed geslaagd. Werk ze.
Groetjes Mascha

Saskia

mooie score! heerlijk he? om zo in kringloopwinkels rond te neuzen. Je komt er toch vaak wel schatten tegen!

Daniëlle

Zeker een schattig stel!! Je kunt je vrije dag slechter doorbrengen toch? Veel plezier met de voorbereidingen! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle

Simone de Klerk

Heerlijk, zo'n vondst!