CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 31 augustus 2010

Eén bloemetje op woensdag


Tja, dat is echt de hele productie van afgelopen week: 1 bloemetje.
Hoe dat komt? Ik ben hard bezig aan de voorbeeldquilt voor de regiodag in Limburg op 29 oktober (aanmelden mag nog steeds hoor! zie de site van het quiltersgilde). Zoals jullie wellicht weten, houden we het graag zo lang mogelijk geheim wat we gaan doen. Dus kan ik nog steeds, helaas, geen foto laten zien.

Daarnaast ben ik hard aan 't quilten geslagen aan de vriendinnenquilt.

Deze quilt komt in november op de tentoonstelling van Marij in Beek te hangen (tenminste, ik hoop dat ze hem op wil hangen). Maar daarvoor moet ik toch nog heel wat quilten. De quilt is de afgelopen maanden door Tigger als kussen gebruikt. Ik heb me toch wat haren moeten verwijderen voordat ik weer kon beginnen te quilten......

Maar als je denkt dat ik nu rustig kan quilten, heb je het mis!

Zodra ik de quilt oppak om te gaan quilten, zoekt Tigger een plekje op mijn schoot en onder de quilt.
Kijk! Daar heb je 'm. Als hij nou gewoon stil bleef liggen, was er nog niet zo veel aan de hand. Maar mijn linker hand beweegt steeds onder de quilt, en daar wil hij toch wel eens naar grijpen of in bijten. Au Tigger!!



Maar ik laat hem gewoon liggen hoor. Het is zo lekker warm op mijn benen en uiteindelijk gaat hij toch wel slapen en laat hij mijn handen met rust. En omdat ik nu niet kan opstaan, moet ik maar blijven quilten........

16 reacties:

Ellen

Dat is heel herkenbaar: Thijs ligt ook altijd op schoot onder de quilt. Ik kriebel hem tussen het quilten door even achter zijn oren, dan valt hij lekker in slaap en kan ik rustig doorwerken ;o)

viltariet

Eld bloemetje is er eentje!!!
Groetjes en tot...Riet

marijke's crea

Maar wel een mooie en bij de andere bloemen zal hij vast prachtig staan.
Fijne hexadag, groeten Marijke

Bietje

Wel een supermooi bloemetje in bloemetjes stof. Jammer dat de Quiltdag op vrijdag is. Is er eindelijk iets bij mij in de buurt, is het op een dag dat ik moet werken. Helaas.

Marianne & Marie-José

Misschien denkt Tigger wat een onzin van dat quilten, voor mij was hij al goed genoeg, moet ik zolang zonder. Ik zou er ook aan moeten gaan werken, zie er ineens heel erg tegenop.
Leuk bloemetje met het roosje.
Groetjes Marianne

Else

Tis wel een heel mooi blommetje! Succes met quilten, lijkt me niet zo handig nie met Tigger in de buurt. groetjes Else

Daniëlle

Prachtig blommeke!! Ben ik blij dat Yvette niet op schoot past hihi, zou geen steek meer kunnen doen! Maar joh, de winter komt er aan, nee nu niet maar straks, heb jij een lekker warm kacheltje op schoot!! Veel quiltplezier! Mooie avond, liefs, Daniëlle

Klaske

Heerlijk hé zulke katten! We zouden ze voor geen goud willen missen, ik heb hier ook zo ééntje die als ik aan het doorquilten ben heerlijk bij me wil liggen...

pauline

Zo herkenbaar, quilten met een kat op schoot! Werk jij maar lekker door aan het geheime project voor de regiodag. Ik kan lekker lui naar achter leunen, grinnik, grinnik.
Ik heb vorige week wel naaigaren voor je op de markt kunnen kopen en heb zelf ook goed ingeslagen.
groetjes,

quilting Jeannet

Heerlijk plaatje, zo herkenbaar! ik zat net ook een steekje weg te prikken toen "beeest"op schoot kwam, en dan ben je uitgeprikt he.....maar het wordt wel een heel mooie quilt!

groetjes, Jeannet

GRANNY'S HOUSE

Het is een lief bloempje geworden.
Wat zijn katten toch een heerlijke beesten, die van mij is net zo gek, elk lapje is van haar.

Groetjes
Ines

Tineke

Wat een mooi bloemetje heb je gemaakt...prachtig met die bloemenprint.
je quilt wordt vast ook heel mooi, als tijger uhhhh poes het toelaat :-)

Dolly Cloth

lovely flower, your cat is just like my cat Miss Molly ,wants to sit on my lap as soon as i sit down.

Karen

Funny Tigger! Your flower is beautiful!!

Kate

Your flower is so pretty, I love it...It may be only one flower but it sounds as though you are a very busy lady...well done...Kate

Saskia

hmmm, wilde ik net een reactie plaatsen, gaat er iets 'v'out..
Ik had geschreven dat ik je stofje van je bloem zo lief vond. En dat zo'n poezenbeest op schoot je veel aandacht geeft;-)