CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 4 augustus 2010

En dat is vier.... bloemen


Had ik er vorige week 3, deze week is het me toch gelukt om vier bloemen te maken. Ik ben al aan het denken hoe ik ze verder ga verwerken. Ik zie ecru randen, roze randen, geen randen.... Zelf denk ik ook aan ecru, gewoon lekker ouderwets, maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Binnenkort maar eens naar de winkel en wat stofjes gaan uitproberen. In ieder geval ben ik gisteren begonnen met weer heel, heel veel malletjes tekenen en uitknippen. Want zolang je niet precies weet wat je wil, kan je nog niets aan elkaar zetten en kan je geen kartonnetjes hergebruiken. Dus tekenen, knippen, tekenen, knippen.... tot je zeskant ziet!
Ik krijg nu van DP een heerlijk kopje koffie voorgezet, dus mijn blogreis kan beginnen. Wie gaat er mee?

17 reacties:

pauline

Je hebt het er maar druk mee, kom je nog wel toe aan ontspanning, hihi?
Nog een weekje en dan kunnen we alles met onze eigen ogen zien.
Veel plezier nog,
Pauline

katrien

Mooie bloemmetjes en je gaat maar door.

Mascha

Hoezo verslaafd. ha ha. Mooie bloemen heb je er weer bij.
Groetjes Mascha

GRANNY'S HOUSE

Ze zijn weer leuk geworden, ik doe ze zonder rand, het is zo leuk dat iedereen ze weer anders doet.

Groetjes
Ines

Cybele's patch

Mooie bloemen Marion. Lekker doorgaan totdat je weet wat je wil. Dat doe ik ook. Mijn plannen veranderen wekelijks ;-)

Gerda Hartman

Mooie bloemetjes. Ze gewoon op een lap stof leggen en kijken wat je mooi vindt. Zo heb ik het ook gedaan.

Marieke

Er zijn weer mooie bloemen bij gekomen! Ik vind het geweldig om te zien hoe iedereen diezelfde hexjes weer heel anders maakt en verwerkt. Succes met uitproberen!

Sheila

Congratulations on finishing four great flowers this week .Happy gardening :-)

Marion B.

Wat is 'tuinieren' toch leuk he.

Paula

Four beautiful flowers , well done

Dolly Cloth

great flowers well done.
Rita.

Jeanette

Lovely flowers you have blooming. Jeanette

quilting Jeannet

Mooi zijn ze weer ja, en ik heb ook voor de creme rand gekozen, net wat jij zegt, lekker ouderwets! zo had ik het nog niet gezien.

groetjes, jeannet

Saskia

Lieve blommen! En ik ga nu even als een vliegende bij door alle tuintjes.
Ben ook even flink in huis aan het poetsen en de administratie aan het bijwerken. moet ook gebeuren..

Kate

These are beautiful flowers that you have blooming in your garden...Well done

Hennie

Mooie bloemen heb je weer gemaakt.
Groetjes Hennie.

Karen

Pretty flowers! As for the edges, I think you will find something wonderful. :)