CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 6 augustus 2010

Oogsttijd?


Nee, bij mij nog niet, maar de afgelopen dagen heb ik wel weer hard gewerkt aan de sterrenblokken die ik maak met de stofserie village harvest. Deze vier heb ik afgemaakt. Ik had eerder bedacht om er applicatieblokken tussen te zetten. Maar ik weet 't nog niet zo.... Ik vind applicatie er zo leuk uitzien, maar ik zie er heel erg tegenop. Misschien moet ik nog maar eens een workshopje gaan doen of zo, weer even de fijne kneepjes te pakken krijgen.
Gisteren ben ik aan een nieuw werkje begonnen (een heel kleintje hoor). Hoop jullie binnenkort het resultaat te kunnen laten zien. Dus: vandaag weer flink aan de slag!!
Fijne dag!

6 reacties:

viltariet

Wat vreemd! Door het gebruik van verschillende stoffen lijken sommige sterren op molentjes en sommige op sterren.
Ik ben benieuwd naar je nieuwe project.
Groetjes en tot....
Riet

quilting Jeannet

Hartstikke leuk Marion ( derde keer) ik kijk even of ik nu wel kan plaatsen.... groetjes,jeannet

Tonny

Mooi, Marion,ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Even een vraagje: Hoe heb je die vertaalmogelijkheid op je blog gekregen? Dat is goed vertaald zeg!
groetjes, Tonny

Daniëlle

Leuk wordt het zo joh met het verschil in contrast!! Veel plezier en tuurlijk kun jij appliceren!! Mooie avond verder, groeten, Daniëlle

Tineke

Heel erg mooi!

Karen

So beautiful!!