CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 10 augustus 2010

Pay if Forward.....


Ik heb me gisteren bij Daniëlle aangemeld voor de PIF: Pay if Forward. Dit is een hele leuke manier om voor medebloggers zelfgemaakte cadeautjes te maken. Ik krijg door mee te doen een cadeautje van Daniëlle en ik maak een cadeautje voor de eerste drie personen die reageren en ook meedoen aan de PIF. Dat cadeautje hoeft niet groot te zijn. Als je het maar met liefde maakt. Makkie toch??? Maar wel heel erg leuk!!!

Dit zijn de regels:
1) de eerste 3 mensen die mijn blog bezoeken en een reactie op dit bericht achterlaten met de mededeling dat zij deelnemen, ontvangen van mij een zelfgemaakt kadootje. Je hebt 1 jaar de tijd (volgens de regels) waarin je het kado moet versturen, maar ik probeer het eerder te doen.
2) je moet zelf een blog hebben om deel te kunnen nemen aan de PIF.
3) Je moet een bericht plaatsen over de PIF op je blog en je moet dezelfde uitdaging stellen voor een PIF.
Wanneer je deelneemt aan mijn PIF, moet je op jouw blog een PIF houden, beloof je om binnen 1 jaar tijd een zelfgemaakt kado te sturen naar de eerste 3 mensen die intekenen op jouw blog voor deelname aan jouw PIF en zo gaat het door!!

Dus: meld je bij me aan en ik ga iets leuks voor jou maken!!

2 reacties:

pauline

Ik heb er ook over gedacht, maar doe het toch maar niet. Er zullen zeker voldoende mensen reageren.
tot morgen

quilting Jeannet

Ik heb even een linkje gezet naar je blog marion, ik zit vol, dus de rest stuur ik naar jou toe.

groetjes, jeannet