CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 23 augustus 2010

Pincushionswap bij Jeannet


Ik heb me aangemeld voor de Pincushionswap bij Jeannet. Heb je ook zin om mee te doen? Links zie je de foto met een link naar het blog van Jeannet. Aanmelden kan tot 5 september en het naaldenkussen moet voor 1 november zijn verstuurd. Jeannet regelt alles. Ik wens haar daarbij heel veel succes. Leuk dat ze dit organiseert!!!!
Dus dames, kom op en meld je aan zodat Jeannet lekker veel werk heeft aan de swap (hi hi, sorry Jeannet).

4 reacties:

Anoniem

Leuk idee, maar ik kan alleen maar vilten!!!
Groetjes en tot...Riet

viltariet

Ha Marion! Heb het geprobeerd met de spelden, het lukt wel, is alleen niet echt handig. Ga het toch proberen.
Groetjes en tot...Riet

yvonne

Ik heb me ook aan gemeld!!!

groetjes yvonne

Chookyblue......

I have joined already..........can't wait to see who I am making for......