CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 8 augustus 2010

Terug van vakantie


Vakantie?? Ja hoor, sorry dat ik mijn trouwe lezers hier niets van heb laten weten, maar je kunt op het www niet alles zomaar vertellen. Maar we zijn inderdaad 2 weken naar Frankrijk geweest, om precies te zijn naar het dorpje Bouhy in Bourgogne. Om nog precieser te zijn: in Domaine de beau temps in het gehucht Bois Pille. Op de collage zie je foto's van het huis, de schuur, de tuin etcetera. We hadden niet het hele huis. In het grootste deel van het huis woonden de huiseigenaren Henk en Lucy, gezellige lui uit Dordt, en wij hadden het rechtse deel van het huis en twee ruime slaapkamers tot onze beschikking. Het was echt geweldig!!! Ik zal later nog wat meer over onze vakantie vertellen, maar ik wil toch echt even reclame maken voor dit huis en haar eigenaren. We werden op zaterdag ontvangen met een heerlijke welkomstdrank met onze huiseigenaren. Alles wat we nodig hadden, konden we vragen. Zo had ik bijvoorbeeld 's avonds binnen wat weinig licht om te kunnen naaien. Dus kwam Henk met een peer met meer watt + een extra lamp. Dus met rechts en links een lamp kon ik fijn 's avonds handwerken. Nou, waar vind je dat als je op vakantie bent???? Eén nacht heeft een bevriend echtpaar bij ons geslapen. Daarvoor heeft Henk extra een bed opgezet en werd dit door Lucy overtrokken. Voor één nacht!! Dus jullie begrijpen wel dat de start van de vakantie en de accomodatie echt geweldig waren. Over de rest vertel ik in volgende berichten.
Fijne avond!

3 reacties:

Saskia

Dat is inderdaad een mooie start van je vakantie. Mooi stekkie! je zal het maar je thuis mogen noemen!!
Saskia

Marianne & Marie-José

Nou zeg, dat ziet er inderdaad heel goed uit. Ben benieuwd of je ook plaatjes hebt van de binnenkant.En het naaiwerk van onder de extra lamp.
Fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn, hoe gaat het met de pap? Tot woensdag groetjes van Marianne

pauline

Welkom thuis, tot woensdag.