CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 11 augustus 2010

Wat doe je op een regenachtige woensdag?



Dan maak je bloemen voor de one flower wednesday.....

En hou je 's morgens een gezellige quiltingbee met je quiltvriendinnen. Die bee was al lang gepland hoor, die houden we elke twee weken, maar ik had eigenlijk gehoopt dat we buiten in de tuin konden zitten, maar daar was het echt niet het weer voor.



Op de bee hebben we elkaar de ogen uitgestoken met mooie boeken (van Mariet), "nieuwe" stofjes van de marktplaats van het prikbord (van Pauline) en mijn stofjes, boekjes etcetera die ik in Frankrijk heb gescoord. Ik zie dat ik nog niet alles op de foto heb staan, dus jullie krijgen een volgende keer te zien wat ik uit Frankrijk heb meegebracht. Nog even geduld aub.

Overigens heeft zich nog niemand bij me aangemeld voor de PIF (Pay It Forward). Ik krijg een cadeautje van Daniëlle en zou het heel leuk vinden als ik ook voor 3 anderen een cadeautje mag maken. Dus, lees mijn blog van gisteren en meld je bij me aan!!! Ik zal beloven dat ik heel erg mijn best voor je zal doen!

16 reacties:

Kate

Lovely flowers are blooming in your garden..They are so pretty...well done.,:) Kate

Marion B.

Je bloemen zijn prachig en het was vast erg gezellig vanmorgen.
Fijne dag.

GRANNY'S HOUSE

Mooie blommen heb je weer gemaakt!
Hier is het heerlijk weer en schijnt de zon volop.

Groetjes
Ines

pauline

Ehhh, heb ik wat gemist vanmorgen? Ik kan me deze bloemen niet herinneren. Of had DP ze bij zich om jou te verrassen, hihi.
p.s. kun je in het vervolg niet wat flatteuzer foto's plaatsen van je bee-vriendinnen?

Tineke

Mooie kleurencombinatie!!

Gerda Hartman

Heel mooi zo die stofjes bij elkaar.

anneke

Ze zien er weer leuk uit,gezellig zo met elkaar.
Jammer dat het weer bij jullie niet zo mee zit, hier in Spijkenisse en omgeving schijnt al heel de dag de zon en is het heerlijk

Groetjes Anneke

Sheila

Very pretty flowers are blooming and your little quilting bee looks like great fun .

Valentina

Marion, je bloemetjes zijn echt prachtig! Hij wordt echt een hele lieve quilt! Succes met de PIF!
Wat een gezellige groepje!
Groetjes
:)

Mascha

Mooie bloemen. En nog wel zeven.
Groetjes Mascha

quilting Jeannet

Was maar naar Rockanje gekomen, het weer was hier echt subliem, één nadeel....je komt niet aan quilten toe...hahahah

groetjes, jeannet

Daniëlle

Gezellig altijd he, met z'n allen een steekje doen!! Prachtige blommen heb je er weer bij!! Succes nog met de PIF, niet opgeven hoor, mijn kadootje krijg je echt!!!

Jeanette

Yout flowers are blooming very prettily. Jeanette

Karen

More beautiful flowers Marion!!

Birdie

Very pretty

Raewyn

I just love your fabrics/colours...absolutely gorgeous!!