CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 29 september 2010

een tandje lager..


Eén bloemetje is de hele productie van deze week.
Waar ik de laatste tijd mee bezig ben?
Veel werken (drukke reorganisatietijden op het werk). In mijn vrije tijd veel sporten (er moeten een paar kilootjes af en met alleen lijnen lukt dat niet) en werken aan en verzinnen van allerlei geheime projecten zoals de voorbeeldquilt voor de regiodag op 29 oktober in Maasbracht, het speldenkussen voor de swap die Jeannet heeft georganiseerd en de Farmers Wife blokken die ik pas op de 22e mag laten zien. En dan heb ik me ook nog aangemeld voor de kerstswap bij Katrien!! Het bloggen en lezen van andermans bloggen schiet er een beetje bij in. Maar ik beloof jullie, dat is slechts van korte duur. Maak je dus geen zorgen, I will be back!

8 reacties:

Francien

Af en toe komt iedereen een paar handen en tijd tekort Marion...maar je bloemetjes worden prachtig zo.succes met alles....groetjes Francien.

quilting Jeannet

We will wait for you.......

greetings, Jeannet

Katrien

Toch een mooi bloemetje erbij.Hier ook soms hectisch.

Tineke

We kunnen elkaar de hand schudden....ik had er ook maar een.
Die van jou is wel heel mooi hoor.

Else

Hoe herkenbaar, doe het rustig aan we zien je wel weer voorbij komen! Mooie blom heb je er weer bij en zo groeit je tuintje ook vol. fijne dag, Else

Diana

Wat een leuk bloemetje, ik ben zelf dol op dat roze stofje. Ik herken het erbij inschieten, heb zelf deze week door drukte op school ook minder gedaan en dan komt de kinderboekenweek er nog aan.

Cybele's patch

Gewoon even pas op de plaats. Heb ik ook net gedaan. Het kan soms teveel worden. We zien je wel weer.

Saskia

Goed om af en toe even adem te halen.. Ik heb mijn blommen niet eens op mijn blog kunnen zetten. druk, druk, druk.
Komt volgende week wel weer. Maar jou blom is wel een plaatje hoor! En ook wel leuk al die geheimzinnigheid. Net een kerstelf in Santa's workshop, of een hulppiet voor oude sint.. LOL