CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 15 september 2010

Het is weer woensdag


dus tijd voor de bloementuin.

Ik heb afgelopen week twee bloemen gemaakt voor de tuin. Dat is weer niet zo veel, maar zoals je op de foto kunt zien ben ik begonnen met de ecru tussenhexagons.
Ik had laatst een veel te lichte ecru stof uit Amerika ontvangen en ik had op mijn blog om tips gevraagd. Uiteindelijk heb ik gewoon een nieuwe stof gekocht die wat donkerder is. De lichte wordt heus nog wel eens gebruikt.

Ik ga proberen het werk een beetje af te wisselen, want het lijkt me heel erg saai om alleen maar ecru hexagons te maken. Komende week zullen dus waarschijnlijk wat randjes genaaid worden.

Zo, nu even met DMIL boodschappen gaan doen, en daarna koffie leuten en blogs lezen. Tot straks!

14 reacties:

aubirdwoman

your garden is going to look great

yvonne

Volgens mij gaat het heel mooi worden met de kleuren ...

groetjes yvonne

GRANNY'S HOUSE

Mooie bloemen en ik zou tssendoor ook de lichte hexjes maken, want anders wordt straks maar een saaie boel.

Groetjes
Ines

Mascha

Dit gaat heel mooi worden met de lichtere hexjes tussendoor.
Groetjes Mascha

Gerda Hartman

Mooi zo met die lichte hexjes ertussen. Ik wissel het ook af.

Karen

You have been busy! The off white is going to be nice around your flowers.

Tineke

Die rooie blom is een ware beauty.

Marion B.

Ze zijn wel heel erg fraai.

Marieke

En het zijn 2 prachtige bloemen. Ik denk dat het erg mooi wordt met die ecru tussenstof!

Bietje

Prachtige kleuren zijn dat. Het zal een lekker warme deken worden.

Melody

You look very well organised. Your flower is lovely

Kate

Your flowers are lovely Marion ...it sure is going to be a beautiful quilt...Kate x

merumo

As a red girl, I love anything in red :) Very pretty!!

quilting Jeannet

Ik loop een beetje achter, tis al weer vrijdag, maar het is wat je zegt, met de tussenstukjes gaat het minder hard lijkt het wel, tis gewoon meer werk en minder te zien.

groetjes, jeannet