CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 8 oktober 2010

Bee bij Marij


Gisteren was de maandelijkse bee bij Marij. Het was weer reuze gezellig en, zoals je op de foto kunt zien, waren er alweer heel wat quilts of tops klaar voor de show & tell. Ik mocht van Marij niet alles op mijn blog zetten, want van 10 t/m 13 november houdt Marij weer een tentoonstelling. Nu ga ik even ongegeneerd reclame maken voor deze tentoonstelling, want dit is zo leuk: De tentoonstelling vindt plaats bij Marij in de winkel en in haar woonhuis, bij een meubelzaak en bij een galerie. Die liggen op loopafstand van elkaar en daar tussenin liggen winkels en particulieren die ook quilts zullen ophangen in hun etalage, achter het raam of onder de poort (dat kan bij de Limburgse boerderijen). Dus dat wordt absoluut niet saai!!!
Ik heb gisteren aan mijn farmers wife blokjes gewerkt, net zoals Pauline. Marianne was bezig aan de SBS. Gonny was hard aan 't quilten om haar vriendinnenquilt voor de tentoonstelling af te hebben. Daaraan ben ik thuis hard aan 't werken.
Ik heb het speldenkussen klaar voor de swap van Jeannet. Dus 1 projectje is af. Vanmorgen heb ik hard gewerkt aan de uitleg van het regiodagproject en zo meteen ga ik eens proberen of ik de rand aan mijn regiodagquilt krijg gezet. Mijn vorige poging was mislukt omdat ik te lui was geweest om goed te rekenen en te spelden. Vandaag een nieuwe poging dus. En dat allemaal op mijn extra vrije dag die ik me vandaag heb gegund. Soms heb je zoiets nodig....
Fijn weekend allemaal!

3 reacties:

Anoniem

Hey Marion! Je maakt me nieuwsgierig! Maar eh... waar woont Marij zo mooi!
Groetjes en tot...Riet

Marianne & Marie-José

Zo te lezen ben je weer goed opgeknapt na een nachtje rust, gelukkig maar!
Voor de lezers die MARIJ nog niet kennen, het is in het mooie limburgde plaatsje Beek.
De foto s zijn goed gelukt, een leuke collage. Ook een fijn weekend en geniet maar lekker van je vrije dag, het weer zit in elk geval al goed mee.
Groetjes van Marianne

christine

Hallo Marion ik kwam via via bij jou op je site en wat een prachtige dingen maak je je hebt een gezellige log en het leest heel lekker weg . ga je vaker bezoeken .

christine