CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 27 oktober 2010

Bloemen, kettingen en andere leuke dingen


3 bloemen heb ik deze week kunnen voorzien van een ecru randje. Niet helemaal overigens, het randje rond de blauwe bloem is nog op een paar plaatsen los, maar vanaf komende week hoop ik iets meer tijd te hebben. Aanstaande vrijdag is de regiodag van het Quiltersgilde in Limburg en de laatste week heb ik daar toch nog heel wat voor moeten doen. Zoals bijvoorbeeld zoeken welke betalingen horen bij welke aanmeldingen. Dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt. Dames (dat zijn het meestal) geven zich vaak op onder een andere naam dan waaronder wordt betaald (want dat staat meestal op naam van de man). Of ze betalen wel, maar sturen mij geen brief of mail. Tja, en uiteindelijk ben je dan twee avonden aan het zoeken, mailen, telefoonnummers zoeken om je lijst toch kloppend te krijgen. Dan blijk je meer deelnemers te hebben dan je had verwacht en moet je weer stofpakketjes gaan samenstellen. Ik geloof dat ik dat nu wel allemaal in orde heb. Omdat ik vandaag vrij heb en morgen moet werken, ga ik vandaag al alles klaar zetten om vrijdag mee te nemen. Vrijdag of zaterdag hoop ik een bericht over de regiodag te kunnen plaatsen.

Onderstaande ketting heb ik al laten zien op mijn blog. Zo stond de ketting op het blog van Riet, bij wie ik deze ketting heb gewonnen.

En zaterdag ontving ik van Riet deze ketting. Maar....... zien jullie verschillen??? (behalve de ondergrond dan).


Laat ik een tipje van de sluier optillen: de verschillen hebben te maken met mijn andere hobby. Afgelopen zondag ben ik met drie vriendinnen in Zuid Limburg geweest voor een mountainbike clinic. We fietsen dan wel al enkele jaren in de winter op een mountainbike, maar wat wij doen is niet echt mountainbiken te noemen. Dus vonden wij het tijd om een clinic te gaan volgen om goed te leren afdalen, klimmen, noodremmen, kijken enzovoort. Even wat reclame voor wie dit ook wil: kijk eens bij hem!

Ik heb maar geen foto gemaakt van mijn benen hoe ze er nu uit zien door het vallen (want ook dat gebeurt op zo'n clinic). Het zijn prachtige patchworkbenen in alle kleuren!! LOL

18 reacties:

Gerda Hartman

Mooi worden je bloemen en wat sportief met de fiets!

Marianne & Marie-José

Of ik ben nog niet goed wakker,maar ik snap de link tussen de ketting en de clinic niet???? Tot vrijdag.
Groetjes Marianne

Melody

Beautiful hexie flowers. Thanks for sharing.

Marieke

Je bent lekker bezig met de bloemen: het schiet op. En prachtige ketting. Dat mountainbiken is leuk, of niet? Ondanks het vallen!

Tineke

Dat zijn fantastische bloemen zeg!

vilterietje

Ha Marion! Mooie heksjes weer en het is wel duidelijk wat het verschil tussen de kettingen is! Die clinic moet toch wel super zijn geweest.
Lieve groeten tot....Riet

Jeanette

Your hexies look very lovely.

Guusje,

Wat een leuke ketting heb je gewonnen en de clinic lijkt me geweldig, kan me voorstellen dat je patchworkbenen hebt. Je bloemen zijn erg mooi geworden en succes met uitzoeken van alles voor de regiodag en natuurlijk met de dag zelf al zal dat wel een fantastische dag gaan worden.

pauline

Euhhhhh, zorg je wel dat je vrijdag weer helemaal op de been bent???????? Letterlijk en figuurlijk.
groetjes,

Margreet

Mooie hexagonbloemen heb je gemaakt!

Saskia

Leuke bloemen, en wat een interessante kettingen.

Fiesta

Lovely flowers and necklaces

Dolly Cloth

flowers look lovely, love the necklace

Vivian

Your flowers are lovely with the ecru stepping stones.
Pretty necklaces.

ELP

Great flowers, your garden is coming along beautifully. Love the necklaces too.

Karen

Pretty flowers and necklaces! The bike clinic sounds very interesting.

Kate

Lovely flowers...It is a great idea to put so much of the pathway round too... Kate x

Brigitte

Beautiful flowers. The necklace is beautiful as well.
www.quiltsampler.blogspot.com