CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 28 oktober 2010

De fietsenbanden maken het verschil



Wat het verschil is tussen de ketting van de give away en de ketting die ik heb ontvangen? FIETSENBANDEN!!!!
Ik was helemaal in de veronderstelling dat ik een ketting had gewonnen met daarin fietsenbanden verwerkt. Dat leek me echt helemaal te gek. Maar dat was niet het geval :(

Maar geen nood: Riet heeft de ketting speciaal voor mij opnieuw geregen met de fietsenbanden er in verwerkt. Lief toch?

4 reacties:

quilting Jeannet

Wat leuk joh een ketting van fietsbanden, ik heb het wel eens meer ergens gezien hier en daar. sterkte met je patchworkbenen.....

groetjes, Jeannet

vilterietje

Ha Marion! Veel succes morgen en vooral:GENIETEN!!!!!
Lieve groet en tot...Riet

pauline

Zo zie je maar weer, dat lief zijn zit in de familie, hihi.
Tot straks.

Bietje

Die Riet maakt geweldige kettingen he? Ik ben ook giga-blij met mijn ketting.