CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 10 oktober 2010

Hee Tigger, sta op! Ik moet quilten!!


Hee Tigger, sta eens op zeg. Ik moet aan de slag met deze quilt. Die gaat begin november naar de tentoonstelling van Marij in Beek, maar er moet nog heel wat gequilt worden.

Doe nou niet alsof je vast aan 't slapen bent! Ik moet nu echt aan de slag hoor!

Ok, ok. Jij je zin. Krijg je de quilt van Teun als vervaning. Kan je hier lekker tussen gaan slapen. Zal ik je ook nog even toedekken? Heerlijk toch! Slaap lekker, Tigger. Nu kan ik tenminste gaan quilten.

9 reacties:

vilterietje

Ennuh Marion.......is er al gequilt ndat Tigger van je wuiltje is verdwenen?
Lieve groet en tot...Riet

Margreet

Mooie quilt! Ik begrijp best dat Tigger er niet vanaf te slaan is...Succes met quilten! Groetjes, Margreet

Klaske

Ohh wat heerlijk, zo herkenbaar....
Ze gaan altijd daar liggen waar jij graag mee bezig wilt,haha. Succes met doorquilten.

Quiltendewilma

hahaha... wat een beesten hé/?!!

Mascha

Oh, die Tigger. Het is zo herkenbaar.
Groetjes Mascha

Tineke

Die quilt ziet er veelbelovend uit...prachtige kleuren!

Saskia

Ha, Tiger weet waar het goed toeven is.. Mooie quilt is het!

Cybele's patch

Katjes weten wel wat lekker ligt ;-)

Sandra

The photos of Tiger are so cute. It seems like cats can sleep anywhere.