CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 20 oktober 2010

Langzaam maar gestaag....


... werk ik door aan mijn hexabloemen. Het blauwe bloemetje dat ik vorige week heb gemaakt, heb ik van een ecru randje voorzien. Evenals dit lichtbruine bloemetje dat al een tijdje klaar was. Hieronder zie je hoe het er straks uit moet gaan zien.

Langzaam, maar gestaag komt ook mijn ideaalgewicht in zicht. Ik val netjes, zoals het schijnt te horen, een halve kilo per week af. In totaal (sinds begin juli, maar de zomervakantie heb ik niet gelijnd, dan moet je genieten!) ben ik nu 7 kilootjes kwijt. Ik wil er nog 3 en dan mag ik nieuwe kleren gaan kopen. Hoewel ik dan ook wel weer in kleren pas die nog in mijn kast hangen. Ik heb, zoals vele vrouwen, kleren in alle maten!!!
Steeds sneller komt de regiodag van het Quiltersgilde regio Limburg in zicht. Die is volgende week vrijdag, op 29 oktober. De quilt die ik als voorbeeld heb gemaakt is af (tenminste, de top!), de bevestigingen zijn de deur uit, het boekje met de patronen is bij de copyshop, de betalingen moet ik nog controleren, en dan kan het feestje beginnen! Deze keer zullen er weer zo'n 115 dames komen genieten van deze dag.
Ik ga nu weer even verder met quilten aan de vriendinnenquilt, want die gaat begin november naar Quiltwinkel Marij in Beek voor haar tweejaarlijkse tentoonstelling. Dus, maar snel aan de slag. Het regent toch buiten, dus ik blijf lekker binnen vanmiddag!

18 reacties:

Karen

Slowly but surely sounds perfect to me! And, seven pounds lighter, good for you!

Margreet

Mooie hexagonnen heb je gemaakt! En dan ook nog 7 kilo kwijt: Complimenten hoor! Groetjes, Margreet

marie-louise

7 Kilo dat is niet niks en dan moeten die drie kilo ook nog lukken.
Het schiet al op met de Hexagontjes en het ziet er goed uit.

Gerda Hartman

Staat heel mooi zo. Succes met de laatste kilo"s.

foekie's fashion

Mooie hexjes en 7 kilo minder, grandioos hoor.
Groetjes van Joke

vilterietje

Net als met de heksjes gaat je gewicht ook: langzaam maar gestaag. Het lijkt me heerlijk als je zo elke week een pondje naast je heksjes kunt leggen.
Als ik goed tel, kun je rond Sinterklaas aan een nieuwe outfit beginnen?
Geniet ervan en succes met het volhouden.
Groetjes en tot...Riet

Cisca

Mooi, je hexabloemen met dat ecru eromheen! Prachtige kleuren ook.
Wat knap, zeven kilo eraf, ik wou dat ik dat ook kon zeggen. Ja, ook ik heb kleren in meerdere maten, heel herkenbaar.
Groetjes, Cisca

Else

Erg mooie je blommen met dat ecru randje! En wat goed van je 7 kilo kwijt, jij bent echt lekker bezig. Ik sta een beetje stil, hopelijk ben ik snel ook weer eens wat kwijt. Tot boerenwijfiesdag, groetjes Else

Quiltendewilma

Mooie blommen!! Goed van je wat kilo's kwijt. Ik moet ook maar weer eens wegen... Broek zit strak..
;o)

Marianne & Marie-José

Wat goed van jou, 7 kg. eraf. Bij mij vliegen ze eraan met al dat zittend werk. En ook al hangt je kast vol kleren in alle maten, als je zoveel afvalt vind je het toch altijd leuk om iets nieuws te kopen. Een soort traktatie voor alle moeite en het staat dan ook zo leuk in een maatje minder of misscien wel twee maten bij 7 kilo. Weet er alles van. Veel succes met de laatste drie kilo, maar dat gaat vast ook nog lukken.
De bloemen met de beige randjes worden erg mooi.
Groetjes Marianne

Mascha

De bloemen zien er heel mooi uit met dat ecru randje.
Goed, hoor! Zeven kilo kwijt.
Groetjes Mascha

Raewyn

I just love your colours!! Your hexies-flowers are looking beautiful - and I love the edging colour you are using too.

Saskia

Je bloementuin groeit aardig. And 7 kilo is een geweldig resultaat!

quilting Jeannet

Ik ben sjaloers op je 7 kilo Marion.....ik was ze kwijt, 10.....maar het afgelopen jaar heb ik ze helaas allemaal weer terug gevonden...errug.....

groetjes, jeannet

Dolly Cloth

your flowers look good nice colours

Wendy

Your colors are very earthy and kind of remind me of the beach/ocean. Very nice!

ELP

Your hexies are beautiful, love the colors. I enjoy wandering through your blog. Feel like a world traveler looking at your blog.

Brigitte

I love your colours.
www.quiltsampler.blogspot.com