CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 22 oktober 2010

Update van de Farmer's Wife Sampler Quilt


De afgelopen maand heb ik weer vier blokken gemaakt voor de Farmer's Wife Sampler Quilt. Het blok hierboven is blok nummer 16: calico puzzle.

Hieronder zie je blok nummer 26: cut glass dish


Dit is blok nummer 44: Gentleman's fancy


En blok nummer 14: butterfly at the crossroads


Ik heb nu in totaal 11 blokken klaar van de (denk ik) 59. De blokken die ik tot nu toe heb gemaakt, zijn veelal van dezelfde mallen gemaakt. Je kunt echt heel veel verschillende blokken maken van dezelfde mallen! Ik ga weer even in het boek zoeken welke blokken ik nog meer met deze mallen kan maken en dan ga ik weer stofjes erbij zoeken en knippen. Wat de FWQ betreft: tot volgende maand!

16 reacties:

Lida

Mooi, zowel de gekozen blokken als de stof! Ik heb de namen er niet bij gezet, maar dat ga ik binnenkort wel doen, want ik moet er toch een soort administratie van aanleggen! Ik zie hier ook gelijk een paar blokken die ik er graag in wil hebben! Ik denk aan 67 of 78 blokken, dan is het een formaat eenpersoons, kan ik tenminste lekker onder kruipen! Handig de manier waarop jij de sashings er gelijk aanzet, zal ik ook eens proberen, lijkt mij makkelijker dan zoals ik het nu doe! Fijne dag, groetjes
Lida

Else

Zoals Lida al zei handig om meteen de sashings eraan te zetten, bedankt voor de tip! Je blokken zijn erg mooi, fijne dag Else

Quiltendewilma

Je blokken zijn erg mooi!!

Gerda Hartman

Prachtige blokken. Hele mooie stofjes.

vilterietje

Ha Marion!
Geen verstand van quilten hebbend, kan ik je wél zeggen dat ik de blokken prachtig vind. De kleurencombinaties zijn echt mijn smaak. Puzzel lekker door, dat lijkt me echt zo'n winteravondwerkje.
Lieve groet en tot...Riet

Marianne & Marie-José

Prachtig zijn ze, geweldig warme kleuren.
Groetjes Marianne

pauline

Mooie blokken. En na de regiodag van a.s. vrijdag krijg je weer meer tijd om aan de FWQ te werken.
groetjes,

katrien

Mooie blokken heb je er weer bij.

Cisca

Wat een prachtige blokken heb je gemaakt, mooie sashings ook! Ik heb nog geen idee hoeveel blokken ik ga maken, ik ga wel op stof voor de sashings uit, want ik wil ze er ook alvast aan gaan zetten.
Groetjes, Cisca

Mascha

Het zijn prachtige blokken.
Tot de volgende update.
Groetjes Mascha

Diana

Indrukwekkend die cut glass dish!
Tot de volgende keer.
Diana

conny's quilts

Mooi hoor je bent weer lekker opgeschoten!

Saskia

Het zijn mooie blokken geworden. Ik vind je stofkeuze ook zeer warm! En goed om te horen dat je met een set mallen meerdere blokken kunt maken. Ik begin volgend jaar met mijn quiltgroep aan dit project. Wil niet zo'n hele grote maken, dus ik denk dat ik het dan zo doe. Een set mallen en dan kijken hoeveel blokken ik ermee kan maken. Dubbele uitdaging!

vilterietje

Ha Marion!
Kom gerust een keertje langs met Pauline! Misschien na een bee, kunnen we samen een boterhammetje eten.
Lieve groet en tot...Riet

Tineke

Mooi, vooral nummer26!
groetjes van Tineke Lelieveld

quiltvaria

Leuk je blokken, vooral 26: cut glass dish
vind ik mooi en zo netjes gemaakt.
groetjes Franny