CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 13 oktober 2010

Yes! Twee bloemen!



Ondanks alle drukte, voornamelijk op mijn werk, heb ik de afgelopen twee weken toch twee bloemen gemaakt (ehum, voornamelijk gisteren onder de geweldige wedstrijd van het Nederlands elftal die met 4-1 werd gewonnen. Gelukkig dat er een herhaling is van de doelpunten, anders had ik ze bijna allemaal gemist). Om een bloem heb ik ook al het ecru randje gemaakt. Goed toch?

Gisteren kreeg ik met de post een cadeautje, waarvan ik nog geen foto mag publiceren. Dat mag pas op 6 november, en dus heb ik het over mijn pincushion! Verder vertel ik niks. Lezen en zien jullie maar lekker op 6 november.

8 reacties:

vilterietje

Mooie foto van jou en mooie bloemen!
Zelf heb ik gisteren mijn pincushion op de post gedaan, nu maar wachten op de mijne.
Groetjes en tot...Riet

Lee Prairie Designs

Good for you. You are on your way. Thanks for sharing your flowers!

Carolyn from Des Moines, Iowa USA

Else

Mooie blommen en die rand die kan er goed bij! fijne dag, Else

Mascha

Mooie bloemen met een leuk randje.
Groetjes Mascha

Sandra

Beautiful flowers this week! The fabric you chose for the pathway will really set the flowers off.

quilting Jeannet

bedankt voor je aardige woorden op mijn blog Marion. Wat goed dat je nog steeds " in de bloemetjes" zit, ik ben het een beetje beu, ik weet niet goed wat ik er mee moet....wat fijn dat je je speldenkussen binnen hebt joh, ik ben zo benieuwd naar 6 november bij iedereen.

groetjes, Jeannet

Karen

Yes, the off-white edge is very good!!

vilterietje

Ha Marion! Geen Heino voor mij, maar DH en een vriend gaan wel lekker genieten.Vorig jaar was ie "schpitze" dus de verwachtingen zijn hoog voor vanavond!
Lieve groet en tot....Riet