CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 24 november 2010

Drie bloemen



Vanmorgen was bij mij een ingelaste Quiltingbee. Volgende week zou de bee bij mij zijn, maar dan moet ik helaas werken. Het zou al de derde keer zijn dat de bee bij mij niet door kon gaan en dat vonden mijn quiltvriendinnen maar niets. Dus kwamen ze maar tussentijds naar mij toe. Helaas kon Mariet er niet bij zijn en op het laatste moment meldde Gonny zich af. Het arme kind loopt alweer een week of zo te snotteren.
Tijdens de bee heb ik deze drie bloemen gemaakt. En zojuist heb ik ze op de foto gezet me deze banner met de tekst "Let it snow". Leek me wel toepasselijk gezien alle weerberichten melden dat de sneeuw er echt al aan gaat komen.
Valt jullie iets op aan deze bloemen????
Ik heb eerder steeds 7 beige hexagonnetjes om de bloemen gezet. Maar ik kwam er vandaag achter dat dat niet correct is. Als je ze aan elkaar legt, krijg je op een gegeven moment (in de derde rij) overlappingen. Nu heb ik deze met 5 hexagonnen gemaakt. Volgens mij klopt het systeem dan wel. Die met de 7 bewaar ik gewoon, want aan de rand moeten toch bloemen komen met meer beige hexagonnetjes om het geheel sluitend te maken. Geen probleem dus.

Zo. En op mijn vrije woensdagmiddag ga ik gezellig bij de kapper zitten. Het begint bovenop weer te schitteren, dus daar moet een kleurtje overheen!

7 reacties:

vilterietje

ben benieuwd of ik je nog ken na je bezoekje aan de kapper. geniet ervan en laat je lekker verwennen met een kopje koffie of thee. lieve groet en tot....riet:)

Handmade by Mai

Ojee schittert het bij jou ook af en toe. Trouwens mooie bloemen.

Marianne & Marie-José

Voor mij liever geen sneeuw, maar gelukkig hebben we daar zelf geen invloed op. Wie weet hoe het dan werd met het weer!!!
De bee was weer heel gezellig.
Heb je het gezien, dank zij je duidelijk lijstje is het gelukt op mijn blog.Misschien moet ik een mapje aanleggen met bloginformatie. Kan ik elke keer terugkijken als ik het niet meer weet.
Groetjes van Marianne

Tineke

Mooie bloemen en gelukkig kwam je er nog op tijd achter dat de hexies niet helemaal rondom hoeven. Ik heb trouwens ook van dat schitterende haar ...what a waste of time :-(

marion

prachtige stofjes heb je maar die sneeuw mag van mij nog wel wegblijven.

Lida

Mooie blommen en dat geschitter dat ken ik, straks wordt ik ook in de verf gezet!! groetjes
Lida

vilterietje

ha marion, ik las op pauline's blog dat je gevallen bent en bont en blauw op de bank zit. Nou, van harte beterschap en laat je door je zoon eens lekker verwennen! ik zal aan je denken en wat energie sturen?
lieve groet en tot.....riet:)