CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 14 november 2010

Een paar foto's van de tentoonstelling


Vandaag laat ik jullie een paar foto's zien die ik op de quilttentoonstelling in Beek heb gemaakt. De tentoonstelling vond plaats bij Quiltwinkel Marij, bij een galerie en bij een beddenzaak. In deze beddenzaak hingen en lagen met name de grotere quilts. Op de foto hierboven zie je rechts een quilt van Pauline hangen: zoetzuur. Links daarvan hangt een Home Sweet Home.


Deze quilt was een van mijn favorieten en is van Truce Levels.


Hier zie je twee medaillonquilts. De onderste, die je helaas niet helemaal ziet, is de mijne.


Dit is de achterkant van de medaillonquilt hierboven. En daaronder zie je twee beddenquilts. De hexagonnenquilt vind ik erg leuk!!


En tussen alle lokaties hingen quilts bij winkels in de etalages en bij particulieren voor het raam of onder de poort. Zo ook deze quilt (weer van Pauline). Leuk he, hoe ze dit hebben aangekleed met het blauwe aardewerk.

Binnenkort nog meer foto's van de tentoonstelling!

4 reacties:

vilterietje

mijn favoriet is de onderste foto. zo'n mooie kleuren! lieve groet en tot....riet:)

Marianne & Marie-José

Ben blij dat er nog wat foto`s op het blog verschijnen, want in het echt heb ik er altijd een paar gemist. Het Hollands blauw vind ik ook heel mooi en die van Truce levels natuurlijk ook.Wij waren kijktijd verloren door de wateroverlast en toen was het opruimtijd.
Misschien kun je ook een totaalfoto van je medaillon laten zien, want die quilt is zoooo mooi en dan kun je hier niet zien. Er waren ook zoooveel quilts!!!
Groetjes van Marianne en tot woensdag.

Saskia

Mooie quilts, en wat leuk dat een beddenzaak meewerkt met een tentoonstelling. Komen de quilts mooi tot hun recht.

Cybele's patch

Fijn dat je de foto's laat zien Marion. Ik was helaas deze keer niet in de gelegenheid om naar de tentoonstelling te gaan en zo krijg ik toch nog een indruk van de mooie werken.