CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 22 november 2010

Hoe staat 't met het boerenwijffie?


Goed hoor! Afgelopen maand zijn er weer 3 blokken gemaakt voor de Farmers Wife Quilt. Hierboven zie je blok nummer 70: Prairy Queen.


Dit is blok nummer 98: Waterwheel.


En als laatste zie je blok nummer 66: Periwinkle.

Vorige week maandag zijn mijn ouders samen tijdelijk naar een bejaardentehuis gegaan. Mijn moeder heeft woensdag een nieuwe heup gekregen (ze heeft van woensdag t/m zondag in het ziekenhuis gelegen) en moet nu gaan revalideren. Dat lukt thuis niet omdat mijn vader verzorging nodig heeft. Afgelopen week heb ik samen met mijn broer, diens vrouw en een nicht volgens schema mijn moeder bezocht, mijn vader bezocht, met mijn vader mijn moeder bezocht, weer naar "huis" gebracht etcetera. Daarnaast als gevolg van drukte op het werk enkele dagen van huis uit gewerkt want vrij was niet mogelijk. Vrijdag 6 uur gedaan over een reis van Utrecht naar mijn woonplaats als gevolg van een brandje (normaal ca 2 uur) en vandaag (ik heb dit bericht al op zondag geschreven) kantinedienst op de voetbalclub. En nu ben ik alleen maar moe... Dit boerenwijffie gaat haar oogjes lekker sluiten en is morgen hopelijk weer fit. Welterusten!!

12 reacties:

vilterietje

ach lieve marion, er gaat zoveel energie zitten in het regleen en bezoeken, dat je bijna zelf vergeet te leven. ik ben echt blij voor je dat je ouders goede verzorging hebben, zodat jij weer even aan de oplader kunt. the farmer's wife is trouwens prachtig, mooie kleurencombinaties!
lieve groet en tot.....riet

dairoosy

Hoi Marion

Wat mooi om te lezen dat de zorg voor moeders goed verdeeld wordt, hopelijk verloopt het herstel van je moeder snel.
Je farmers wife vordert mooi, vind je kleuren erg mooi

Groetjes Dairoosy

Gerda Hartman

Mooie blokken. Sterkte met de drukte. Weet alles van het verzorgen van ouders. Zelfs van de trein die niet reed. Manlief is vrijdagavond laat schoondochter lief nog uit haar werk in Utrecht wezen halen doordat de treinen niet reden.

Lida

Hoi Marion,
Ja je zult wel afgedraaid zijn, heen en weer rennen, file toestanden en ook nog kans gezien om wat blokken te maken, petje af!! Hoop dat je moeder snel en goed herstelt en jullie weer in een normaal ritme terecht komen! Veel plezier met de volgende blokken, deze zien er weer perfect uit! Groetjes
Lida

Mascha

Wat een geweldige mooie blokken heb je gemaakt ondanks de drukte.
Ik wens je veel beterschap met je moeder.
Groetjes Mascha

pauline

Periwinkle is uiteindelijk toch een heel leuk blok geworden. Ik las (of beter gezegd...het werd me voorgelezen) op Hyves over je treinavontuur. Lang leve het openbaar vervoer.
groetjes en tot woensdag,

Quiltendewilma

Mooie blokken!!
Veel beterschap met je moeder. Dit is wel goed geregeld zo.
Mijn schoonmama moet verhuizen door dementie. Ze wil aleen niet...
:o(

katrien

Mooie blokken.
Beterschap voor je mams.

Else

Weer 3 hele mooie blokken! Heel veel beterschap voor je moeder en jij ook fff bijkomen. fijne dag, Else

Peti

He Marion, ik vind het knap dat je toch weer 3 blokken klaarhebt. Sterkte met alle drukte en beterschap voor je moeder. groetjes Peti

Cisca

Mooie blokken en die sashings vind ik toch zo mooi! Heel mooi, dat bruin.
Veel beterschap voor je moeder, je hebt het wel zwaar, zeg. Ik hoop, dat het nu wat minder druk wordt. Ze zijn nu gelukkig op één adres!
Hopelijk ben je morgen weer wat uitgerust.
Groetjes, Cisca

PS: WAT LEUK DIE DIASHOW VAN JE BLOKKEN!

marion

slaap lekker........

en ik heb vandaag mijn eerste update geplaatst.
Fijn dat ik mag meedoen