CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 3 november 2010

Nog even hard doorwerken



Na de regiodag van vorige week vrijdag, was het deze week nog geen tijd om op mijn lauweren te gaan rusten. In tegendeel!! Vanaf volgende week woensdag, 10 november, t/m zaterdag 13 november is er bij Quiltwinkel Marij in Beek (Limburg) de tweejaarlijkse tentoonstelling. Ik heb 4 van mijn quilts bij haar ingeschreven, maar de 4e is nog helemaal niet klaar!!! Dat is de vriendinnenquilt (die inmiddels een andere, Echte, naam heeft gekregen). Vanmorgen ben ik heel hard aan de slag gegaan om een bies te maken.
En daar heb ik heel veel hulp bij gehad, kijk maar.......


Vervolgens had ik vanmorgen bij Mariet Quiltingbee en daar heb ik de bies met de hand tegengezoomd. Ik ben nog niet klaar, dus thuis moet ik nog een zijkant vastzetten en de tunnel moet nog worden vastgezet. Ik kwam er deze week ook achter dat 2 quilts nog geen label hadden, dus dat moet ik ook nog doen voordat ik (uiterlijk) zaterdag de quilts naar Marij kan brengen. Ach, soms heeft een mens een deadline nodig om productie te kunnen leveren. Bij mij werkt het vaak wel zo.

Mariet van onze bee is net een weekje terug uit Australie. Daar heeft ze mooie stofjes gekocht (die mag Pauline laten zien op haar blog) en allemaal kregen we van haar een boekenlegger van Australische stofjes. Leuk he!!!


Helaas heb ik afgelopen week niks aan mijn bloementuintje gedaan. Ach, het wordt ook langzaam herfst.....

4 reacties:

Mascha

Oh, jij hebt ook al zo mooie en handige hulp.
Ik wens je veel succes met de deadline.
Groetjes Mascha

marijke's crea

wordt wel erg nieuwsgierig hoe ze er nu uit komen te zien.
Groetjes Marijke

Quiltendewilma

Wat een schattig kopje zie ik daar.....

vilterietje

ja marion, een stok achter deur doet werken!
het gevoel van no zóveel te doen geeft sommige mensen vleugels.ik hoop dat je vleugeltjes je nog even bijstaan:)
leuke boekenlegger! lieve groet en tot....riet