CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 10 november 2010

snif snif... bloemendag....snif


Snif... deze week heb ik twee bloemetjes gemaakt..snif. Ik ben nog een beetje aan 't bijkomen van de drukte van de afgelopen weken....snif. En zoals dat zo vaak gaat, als je even tot rust komt, komen allerlei...snif...kwaaltjes naar boven...kuch. Zo ook bij mij. Nog niet erg genoeg om onder de wol te kruipen, maar genoeg om me...snif... niet lekker te voelen. Mijn roostervrije dag, normaal op woensdag, heb ik deze week ...snif....omgezet naar donderdag omdat ik morgen met Pauline naar Nijkerk afreis voor de medewerkersdag .... hatsjie..... van het Quiltersgilde. Dus nog even volhouden!!!

11 reacties:

Gonny

Vanavond een hete grog en lekker onder de wol (flink zweten) kan je er morgen weer tegen ;-)

Jeanette

Your flowers are very lovely.

Gerda Hartman

Mooie bloemen. Beterschap.

Mascha

Beterschap!
Groetjes Mascha

pauline

Beterschap. Doe maar wat Gonny zegt en zorg maar dat je morgen paraat bent, hihi.
Stuur je nog een pb over de vertrektijd.

vilterietje

aaach leive sjat, wat beste toch ein krank klümelke! num dich genog zakdeukskes mit este mörge mit pauline op sjtap geis!
vööl baetersjap, groetjes en tot....riet:)

Terray

Beterschap gewenst!!

Groetjes
Tertia

Marianne & Marie-José

Beterschap, maar dankzij al de goede adviezen moet dat gaan lukken.
Groetjes Marianne

Daniëlle

Als je nou maar niet allergisch voor stof bent, dat zou pas erg zijn! Beterschap en niet in je vingers prikken als je niest, ach arme jij! Mooi weekend, liefs, Daniëlle

MarianneP

Lekker onder een quilt uitzieken! Beterschap!

Karen

I like them very much!!