CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 18 november 2010

Tentoonstelling - deel 2



Vandaag laat ik jullie - bij gebrek aan eigen producties - nog wat foto's zien van de tentoonstelling van vorige week bij Marij in Beek.
Als je niet in de gelegenheid bent geweest om naar Marij af te reizen, dan kan je bij Marij een DVD van de tentoonstelling kopen. Kijk op haar site: www.quiltwinkelmarij.nl.


Is dat nou niet grappig??? Hoor ik gisteren op onze bee van Gonny (zonder blog) dat ze niet 1 (de vriendinnenquilt), maar 2 quilts heeft ingeleverd voor de tentoonstelling. Deze tweede quilt heeft ze vorig weekend nog snel in elkaar gezet voor de wedstrijd (magische lijnen) en staat toevallig op dez foto (de bovenste zwart-witte achter deze tasjes). Had ik toch niet gezien dat die van haar was!!!





Op de foto hierboven zie je mijn quilt "bedgeheimen" gedrapeerd over de stoel liggen.
Hieronder zie je de quilt die mijn favoriet was voor de wedstrijd "magische lijnen" maar helaas (vind ik) slechts de derde prijs in de wacht sleepte. Ik vind deze echt prachtig gemaakt door Marianne Goessens!!

4 reacties:

Lida

Wat een prachtige quilts hingen er! Snap ook dat je deze hierboven de eerste prijs gunde, wat een gaaf ontwerp! Jammer dat een deel in het water viel door de regen en dat ik zo ver weg woon, maar zo heb ik toch een beetje kunnen meegenieten!

Handmade by Mai

Prachtige quilts, jammer genoeg heb geen tijd gehad om te gaan kijken. En de quilt van Marian is inderdaad erg mooi.

vilterietje

hoe kun je nu je bedgeheimen op een quilt zetten? spicy quilt? hihihi!
hoe gaat het met mamá en papá en met de kinderen? zullen wel pittige dagen zijn op dit moment? lieve groet en veel energie en tot....riet:)

Margreet

Bedankt voor het meegenieten van de tentoonstelling. Er zijn echt prachtige quilts bij!! Genoeg inspiratie weer! Groetjes, Margreet