CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 31 december 2010

Eerste verjaardag van mijn blog: Give away - de winnaars zijn bekend !


Het is vandaag een jaar geleden dat ik mijn eerste berichtje op het wereldwijdeweb plaatste. Toen had ik het quilten sinds enkele maanden herontdekt en ook de blogs over quilten waren mij vrij nieuw. Maar toen ik het bloggen ontdekte, was ik meteen verkocht en wilde ik zelf ook gaan bloggen. Het is zo leuk om nieuwe, "verre" vrienden te maken op deze manier.
De resultaten van afgelopen jaar zijn
2 affo's (de medaillonquilt "back in town" en de vriendinnenquilt "In gedachten"),
1 top die klaar ligt om machinaal gequilt te worden (de one block wonder),
1 top die bijna klaar is, maar even aan de kant is geschoven omdat de rand niet naar mijn smaak en goedkeuring is (de samplerquilt),
3 quilts waar ik aan werk (de hexagonnen, de farmers wife quilt en de village-harvestquilt),
1 speldenkussen is gemaakt voor de pincushionswap en komt nu in januari in het blad Quilt en Zo,
en ik heb meegedaan aan de KERSTswap van Katrien.
Naast een drukke baan toch een quiltresultaat waar ik zelf trots op ben.

Ter ere van mijn eerste blogverjaardag heb ik een give away gehouden. Vannacht om 12.00 uur heb ik lootjes gemaakt en in een kom gedaan:

En drie lootjes er uit gehaald:

Bietje, Ciska en Jeanine (geen blogger) zijn de winnaars! Ciska had een voorkeur voor de rozenstofjes en omdat de andere twee dames geen voorkeur hadden opgegegeven, zijn de rozenstofjes dus ook voor Ciska. Bietje krijgt de gele stofjes en Jeanine krijgt het speldenkussen. Dames, willen jullie me aub mailen en je adres doorgeven?

En nu we het toch over speldenkussens hebben: Marianne is bezig aan de vingerhoedquilt (ze schiet al goed op, echt ongelooflijk, binnenkort is er een update op haar blog). Daarvoor wilde ze ook wat oude blokken verknippen. Ik gaf haar toen als tip om deze oude blokken aan elkaar te naaien en daarmee een speldenkussen te maken voor haar quiltvriendinnen (LOL). En kijk wat ik afgelopen woensdag op de bee van haar kreeg:

Achterkant:

Hoewel ik geen speldenkussenverzamelaar was, lijkt het er op dat ik er wel een ga worden....

Ik wens al mijn bloglezers een goed uiteinde van 2010 en een gezond en creatief 2011. Ik hoop jullie in 2011 weer op het internet en misschien eens in levende lijve te ontmoeten!

13 reacties:

vilterietje

wowzer! wat ziet je blog er supermooi uit!
en wat een werk heb je verzet afgelopen jaar.
ik heb van mijn nichtje aka de lapjesfluisteraar gehoord dat je ook nog een drukke baan en een goed gevuld sociaal leven hebt.
de allerbeste wensen voor 2011 en wellicht komen we elkaar wel ergens tegen.
lieve groet en tot....riet

Bietje

Oooh, win ik op het allerlaatst van het jaar nog prachtige lapjes ook. Ik stuur meteen een mailtje.
Een heel fijne jaarwisseling, en een heel prachtig 2011 gewenst. Vol geluk, maar zeker gezondheid. Tot het volgend jaar.

katrien

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011.

Diana

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je blog, ik lees je berichtjes graag ;)
Inderdaad een quiltresultaat om trots op te zijn.

Groetjes,
Diana

Marianne & Marie-José

Wat heeft je blog een mooi nieuw jasje aan, ter gelegenheid van het een jarig bestaan?! Of gewoon vanwege de winter. Het speldenkussen was ook als grap bedoeld na je opmerking. Maar het zijn wel speciale milleniumstofjes, dus wie weet als je nog eens gaat verzamelen.
Een fijne oudejaarsavond en een heel gelukkig en gezond 2011. Groetjes Marianne

Anoniem

Hartelijk dank Marion voor het leuke nieuws aan het einde van 2010....!!!!
Heel veel quiltinspiratie gewenst voor het nieuwe jaar! Groet Jeanine

pauline

Proficiat met de verjaardag van je blog. En ook een dikke proficiat voor de winnaars van de give-away. Je hebt dit jaar inderdaad veel quilts gemaakt. Je nieuwe lay-out is erg leuk.
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar,

Guusje,

Gefeliciteerd dames, leuk dat jullie gewonnen hebben en ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2011 toe.

Quiltendewilma

Een hele fijne jaarwisseling!!
:o)

Cisca

O, wat leuk, ik heb gewonnen. Dankjewel Marion! Ik zal je gelijk een mailtje sturen. Ook de anderen gefeliciteerd! Leuk, dat speldenkussen, een goed begin voor een verzameling, ze zijn heel leuk in een mandje bij elkaar.
Ik heb het misschien al eerder geschreven, maar ik wens je een prettige jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar!
Groetjes, Cisca

Cisca

Hallo Marion, Ik probeer je te e-mailen, maar het lukt niet. Zou je me je e-mail adres willen sturen?
Gr. Cisca

Daniëlle

Nooit speldenkussens genoeg hihi!! alle goeds voor 2011 met veel leuke berichtjes en gezellige steekjes! Liefs, Daniëlle

marion

gefeliciteerd!!!! dames