CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 27 december 2010

Give away



Op 31 december is het een jaar geleden dat ik mijn eerste berichtje schreef op mijn blog. In het afgelopen jaar heb ik 115 berichten geschreven, heb ik over de 30.000 bezoekjes ontvangen van lezers en zijn er 51 volgers aangemeld.

Tijd dus voor een feestje en een give away!

Aanstaande vrijdag, op oudjaarsdag, geef ik drie cadeautjes weg aan lezers die een bericht achterlaten: een setje mooie lapjes met rozen en stippels, een setje geel-beige lapjes en een rood-beige speldenkussen. Laat maar weten waar je voorkeur naar uit gaat, ik zal daar proberen rekening mee te houden bij het lootjestrekken.

Vandaag is er bij mij in huis dubbel feest: mijn zoon en mijn partner zijn beide vandaag jarig. De een is vandaag 16 geworden, de ander 48. We blijven feesten deze maand!

18 reacties:

freubelmien

FEESTJES, dus, voor alles gefeliciteerd, en dan ook nog tijd voor een give away, is altijd leuk, die gele lapjes vind ik heel mooi.
Nog veel plezier vandaag en ga verder met je leuke blog.

Groetjes

vilterietje

van harte proficiat met zoon, partner, 1 jaar blog, 51 volgers en 30.000 bezoekers!!!
lang zullen ze leven enz...
mijn schoondochter viert vandaag ook haar verjaardag en zit ergens tussen 16 en 48 (damesleeftijd publiceer je niet)
veel plezier met de give away, ik kan niet quilten en heb al een speldenkussen met spelden, dus ik doe niet mee.
lieve groet en tot...riet:)

Bietje

Ik ben altijd in voor feestjes. Maar zoveel feestjes als jij hebt, nee, dat lukt me niet. Dus triple proficiat.

Klaske

3dubbel gefeliciteerd, maar lekker feestvieren!! En gewoon blogjes blijven schrijven hé?!
Ennuuuh, ik ben gek op stof en roosjes ;-))

Anoniem

Proficiat, met partner, zoon en jezelf.
Ik hoop nog regelmatig blogjes van je te lezen.
Roosjes hebben de voorkeur, maar die gele zijn ook niet te versmaden.
Groetjes Ellen W.

Margreet

Driemaal gefeliciteerd! Met je blogfeestje en de verjaardagen. Leuk jôh,zo'n give-away-aktie. Ik doe graag mee, de roze lapjes vind ik erg mooi. Fijne dag! Groetjes, Margreet

Aart

Hoera! Hoera! Hoera! Ik heb voor ieder een Hoera geplaatst, pak er met z'n drieën één! Van harte gefeliciteerd jullie!
http://quiltaart.blogspot.com

gertvr

Jeetje, wat een feestelijkheden bij jullie thuis zeg: net de Kerst gehad, 2 verjaardagen en ook nog een blogjubileum. Gefeliciteerd! Op zich ben ik altijd blij met lapjes, maar ook het speldenkussen is erg schattig. Mocht ik winnen: verras mij maar ^_^

Terray

Wat een feest daar bij jullie!! Van harte gefeliciteerd met de jarigen en natuurlijk met je 1ste verjaardag van je blog.
Wat leuk dat je een give away houdt, daar zijn we natuurlijk dol op ;-) Mocht ik in de prijzen vallen is mijn voorkeur toch de rozenlapjes.
Ik wens je nog veel blogjaren toe en ik kom gezellig bij je lezen ;-)

Groetjes
Tertia

Guusje,

3 maal gefeliciteerd met je zoon, dh en je blog. Wat gaat de tijd dan snel he een jaar is zo voorbij. Ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen.

pauline

Ik lees nu pas je berichtje, maar wil jullie toch nog van harte feliciteren met de dubbele verjaardag van DT en DP.
Leuk je give-away, ben benieuwd wie er wat gaat winnen, 3x kans.
groetjes en tot woensdag, waar dan ook.

Saskia

Wat kan er toch veel gebeuren in 365 dagen, 52 weken, 12 maanden, 1 jaar.
Van harte gefeliciteerd met dit driedubbel feestje. En ik ben gek op rozen (en rozenstofjes..)

Anoniem

Van harte gefeliciteerd met beide heren. Ook alvast gefeliciteerd met je bijna 1 jarige blog! Geniet van alle leuke dingen.
Mijn voorkeur gaat uit van rozenstofjes (eigenlijk houd ik van alle katoenen stofjes hihi) Fijne jaarwisseling voor iedereen.
Hartelijke groet, Ria van Ingen

katrien

Proficiat met je 1 jaar bloggen en felicitaties voor de jarigen.
Hou van het beige-gele lapje.

marion

wow wat gaat een jaar dan snel he. Door jou ben ik op de fwq gekomen. Dank je wel nogmaals. Ik ben dol op stofjes ( wie niet) en heb een lichte voorkeur voor de stipjes.........

fijne jaarwisseling een een gezond en gelukkig 2011

marie-louise

Alsnog proficiat voor je mannen en met je blog.

Anoniem

Hoi Marion, wat een feest bij jullie! Van harte gefeliliciteerd! Het is ook echt de tijd om lekker te feesten....Ik lees je blog nu al een tijdje, maar dan nu het eerste bericht...ha, ha! Maak er heel gezellige dagen van! Gr. Jeanine

Cisca

Wat een feest, zeg, van harte! Eigenlijk kwam ik voor de FW-blokken en ik moest een heel eind terug. Wat heb je er veel gemaakt, èn ze zijn heel mooi. Die aardbeienmand heb ik ook net af. Ik ben ook druk bezig en het is heerlijk eraan te werken. Nu ik eenmaal bezig ben, kan ik niet meer ophouden. Leuk, al die kerstruilcadeaus, die engel die je gemaakt hebt is een schatje.
Als het nog niet te laat is voor je giveaway: ik houd van rozen en stippeltjes.
Groetjes, Cisca