CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 24 december 2010

I was dreaming of a white christmas....


.. en ja hoor, toen ik vanmorgen wakker werd en naar buiten keek, was het nog witter dan wit. Er ligt wel 30 tot 40 cm sneeuw. Het ziet er echt prachtig uit .... als je niet naar buiten hoeft!!!
Gelukkig heb ik alle kerstinkopen eerder deze week al gedaan. Ik heb dit jaar wel wat minder cadeautjes, maar ach, dat zal iedereen toch wel begrijpen, nietwaar? Het was nou niet echt het weer om gezellig te gaan winkelen.

Vanavond komen mijn ouders, broer met gezin en mijn nicht (helaas zonder haar man want die moet werken), kerstavond vieren. Mijn moeder is Duits en "Heiligen Abend" is bij haar ook heilig; wat traditie betreft. Elk jaar vieren we deze kerstavond bij mijn ouders, maar dit jaar zitten ze gezamenlijk in een bejaardenhuis zodat mijn moeder kan revalideren met haar nieuwe heup en mijn vader de zorg krijgt die hij nodig heeft. Helaas konden ze niet voor de kerst weer naar huis (ik denk nog 2 a 3 weken), en dus vieren we dit jaar kerstavond bij mij. Het eten voor vanavond is zo goed als klaar, de cadeautjes zijn ingepakt en DP is de sneeuw weg aan het ruimen voor het huis. We willen immers niet dat de oudjes vallen terwijl ze bij ons kerst komen vieren!!!

Straks nog even de quiltwerkjes en -stofjes aan de kant leggen, douchen, kerstkleren aan, tafel dekken en de kaarsjes aanmaken en dan kan wat mij betreft de kerst van 2010 beginnen. Ik wens alle lezers van blog en hun dierbaren hele fijne feestdagen.

15 reacties:

Mascha

Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2011 toe!
Groetjes Mascha

ria vogelzang

Geniet ze en samen met je familie wens ik je heel gezellige kerstdagen en een gezegend nieuwjaar!

gertvr

Dank voor de wensen Marion, en het ziet er gezellig uit bij jullie, zo met die sneeuw. En natuurlijk wens ik jullie ook hele fijne feestdagen toe: geniet ervan.

Marianne & Marie-José

Fijne feestdagen voor jou en je familie en een gelukkig en bovenal gezond 2011.
Groetjes van Marianne

katrien

Wens jullie ook hele gezellige Kerstdagen.

Berbel

Hele fijne kerstdagen,
groetjes Berbel

Daniëlle

Hele fijne Kerstdagen voor jou en iedereen die jou lief is! voorzichtig maar in de sneeuw! XXXD

vilterietje

zo te lezen zit het wel snor met jullie kerstdagen! geniet ervan marion, samen met je ouders partner en familie.
lieve groet, riet:)

quilting Jeannet

Jij ook hele fijne dagen Marion, geniet van de sneeuw zolang het nog kan.

Hartelijke groetjes, Jeannet

Reyes "El telar de mi abuela".

FELICES FIESTAS!!!
Besitos.

Klaske

Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2011 toe!
Wij doen het hier nog steeds zonder sneeuw...

pauline

Marion, hele fijne kerstdagen. Wat fijn dat je ouders nu bij jullie kunnen komen. Maar zo Duits is je moeder ook weer niet, hihi.
Trouwens.....was je een beetje melig toen je mijn kerstenvelop schreef. M. heeft net zo hard als mij moeten lachen toen hij hem las. Je krijgt dus ook de groeten van Marnix.

Saskia

Hele fijne 'witte'kerstdagen marion!
En dat 2011 maar veel creativiteit mag brengen.

Guusje,

Wat hebben jullie veel sneeuw gekregen. Ik wens jullie heel veel plezier vanavond en natuurlijk ook hele fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2011.

inge

fijne kerstdagen!