CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 15 december 2010

Kerstruil, maar nog geen kerstgevoel....



Vorige week heeft de postbode dit pakket gebracht. Hierin zitten mijn cadeautjes van de kerstruil. Als het goed is, zit er voor elke letter een cadeautje in.
Op 26 december zal ik jullie laten zien wat er in zit. Ik heb zelf ook nog niet gekeken wat er in zit. Ik ben namelijk nog helemaal niet in kerststemming. Kijk hoe mijn kamer er op het moment uit ziet!!!


Mijn DP is hovenier en met dit sneeuw- en vorstweer is er als hovenier weinig te doen. Dus, nadat hij vorige week het halletje en de wc onder handen had genomen, was deze week de woonkamer aan de beurt. Na 10 jaar werd het echt tijd voor een likje nieuwe verf. Dat zie je pas goed als de nieuwe verf er overheen gaat. Wat een verschil zeg!!!! De kamer ligt nog overhoop, we hebben nog geen kerstboom, en ik heb al helemaal geen tijd voor kerstinkopen. Dus mijn kerstgevoel is ver te zoeken.

Hier onder zien jullie nog een paar bloemetjes. Ik heb vorige week al een paar bloemen aan elkaar gezet. De foto heeft zich gedraaid door onbekende reden en ik krijg hem niet meer terug gedraaid. Dus dan maar zo. De gele bloem in het hoekje had ik verkeerd vastgezet, dus die moest weer losgehaald. En als dat alles was!!! Ook ik heb deze week werk verricht waardoor ik achteruit moet gaan naaien. En dat haat ik! Dus dat werkje blijft nog even liggen waar het ligt.

7 reacties:

Handmade by Mai

Je hebt dadelijk wel een mooi schoon en fris kersthuis. Ben eens benieuwd wat je hebt gekregen.

marion

wel een rijtje bloemetjes, ooi En ik herken het gevoel, ik heb ook zo een hekel aan achteruitnaaien..... Hier ligt ook al twee weken iets naar me te staren.......
Geniet van je huis als het straks weer schoon en fris is.......

katrien

mooie bloemetjes en leuk pakket,kom maar gauw in de stemming hoor.ben je niet benieuwd ?

Quiltendewilma

Oh nog geen kerstgevoel?? Moet je koffie komen drinken hier. Dan komt het gevoel vanzelf...

Cybele's patch

Misschien een kleine troost: hier is ook nog niets kersterigs te bespeuren. Ik stel steeds maar uit.
Ben je niet vreselijk nieuwsgierig wat er in je pakket zit?

Guusje,

Mooie bloemen en wat een heerlijk pakket heb je ontvangen ben benieuwd wat erin zit. En ja als alles een likje verf krijgt dan pas zie jet verschil en ben je ook niet echt in kerststemming kan ik me voorstellen.

Karen

Your flower garden is looking beautiful! Please, please use the Sign In Sheet on the weeks you are posting so I (and others) know to visit. :)