CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 26 december 2010

Kerstruil


Het is zo ver! Het is 26 december, tweede kerstdag, en ik mag op mijn blog de cadeautjes laten zien die ik van Jolanda heb gekregen.



De K staat voor Knutselen. Ik kreeg van Jolanda twee kleine kerstelfjes om zelf te knutselen. Daar moet ik eens rustig voor gaan zitten, want ze zijn echt heel klein!!

De E staat voor Engel. Dat was een kaarsje in een glazen pot met een Engel op de deksel.

De R is van Rozen. Ik kreeg een mooi Tea-for-one setje met rozenmotief.

De S is van Schrift en Schrijven. Een heel mooi schrift, roze met rozen en een kleine agenda voor 2011 met een poes op de voorkant.

De T is van Tigger (onze kater). Die heeft een heel mooi kleedje gekregen met speelgoed er aan vast en losse speelgoedmuisjes.

Jolanda heeft bij elk cadeautje een mooi labeltje gemaakt. Alles was echt heel prachtig verzorgd!



Hieronder het bewijs dat ook Tigger heel blij is met zijn cadeautjes:



Ik heb een pakje gemaakt voor Lia, die geen blog heeft. Daarom hier een foto van de cadeautjes die ik heb gemaakt.


Ik wil Jolanda bedanken voor de cadeautjes en Katrien voor dit leuke initiatief. Als Katrien het volgende jaar weer wil organiseren, doe ik zeker weer mee.

Ik ga eens kijken wat de andere dames hebben gekregen. Nog een fijne dag allemaal!!

12 reacties:

Guusje,

Wat ben je verwend en wat heb je leuke cadeaus gekregen.

pauline

Wat ben je verwend! Echt leuke cadeautjes en zelfs Tigger is niet vergeten.
Ik ga maar eens een rondje maken bij zoveel mogelijk deelneemsters.
groetjes,

katrien

Oh hele leuke kadootjes heb je gekregen.
En een mooi pakketje heb je opgetuurd.
Het organiseren is graag gedaan hoor.
Geniet van je pakjes.

Klaske

Leuke cadeautjes heb je gekregen! Geniet er van!Fijne kerstdag.

gerda

Wat een heerlijk mandje vol heb je daar staan...en het ziet er allemaal mooi uit..wat lief dat er ook aan Tigger is gedacht...je kunt nu heerlijk wegdromen met een lekker kopje thee uit het prachtige thee potje!!
Je hebt ook een leuke stitcherey gemaakt..;0)
fijne dag

Marianne & Marie-José

Wat heb je leuke cadeautjes gekregen en wat een leuk idee zo`n kerstruil. Spannend wat iedereen bedacht heeft,ik ga eens verder kijken. Groetjes Marianne

Lida

Geweldige cadeautjes gekregen en ook heel leuke gemaakt, vooral die stitcherie engel is een snoepje!! Veel plezier ermee en nog een fijne dag! Groetjes
Lida

carla

Ziet er goed uit leuk hoor!!!

Opoe gea

Leuke cadeautjes heb je gekregen!En gewmaakt Geniet er van

Berbel

Leuke kadootjes, je kattenfoto´s zijn grappig,´t engelquiltje dat je gemaakt hebt is heel leuk.
groetjes Berbel

carine

Wat fijn voor jou , zo'n leuke geschenken! Nog een fijn kerst en gelukkig 2011 toegewenst Carine-Brugge http://patchworkstr.blogsot.com

Marieke

Wow: fantastische kado's heb je gekregen èn gemaakt. En wat ontzettend leuk dat ook je kater niet is vergeten èn hij ook nog blij is met zijn kado! Geniet ervan!