CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 2 december 2010

Terwijl


ik aan het laatste cadeautje voor de Kerstswap van Katrien wilde beginnen, attendeerde DP mij er op dat ik gisteren niets op mijn blog had gezet en dat het toch echt tijd werd!!!

Tja, daar heeft hij inderdaad gelijk in. Maar ik was deze week elke dag pas tegen 19.00 uur thuis van het werk en dan vond ik het te donker om een foto te maken en dus kwam er niets op mijn blog te staan. Maar vandaag moet ik er toch maar iets op zetten. De grote kamerlamp aangemaakt en dan toch maar met flits een foto maken van de 7(!) bloemen die ik afgelopen week heb gemaakt. Ik heb ook al een aantal bloemen aan elkaar gezet, maar dat laat ik jullie een andere keer zien.



Deze week kwam dan ook eindelijk de post met de drie boeken die ik bij de bookdepository had besteld. En het quiltnieuws is ook gearriveerd. Leesvoer, maar vooral genieten van de foto's, is er dus genoeg! Ik hoef me thuis niet te vervelen. Maar dat zou ik ook niet doen als ik nu zou gaan strijken in plaats van aan dat cadeautje werken :)

8 reacties:

Gerda Hartman

Mooie bloemen. Heerlijk hé, dat leesvoer.

vilterietje

strijken, wat is dat? met een kwast met verf op doek of op de muur? met je hand over een bolletje? of bedoel je er iets anders mee? ;)
geniet van je boeken en tijdschriften en foto's en tot.....riet:)

Quiltendewilma

Lekker leesvoer!!! Mooie blommen rijker....

Marianne & Marie-José

Wat fijn dat de boeken nu binnen zijn!!
Groetjes Marianne

AnitaA

Wat een prachtige bloemen en die boeken, super ! Veel lees en kijkplezier.
Groetjes Anita.

Cybele's patch

Lekker genieten. Als je niet perse de weg op hoeft is het lekker knus met een boekje of handwerkje bij de kachel. Fijn week end!

Saskia

Strijken kan altijd nog... gewoon lekker genieten hoor! zeker als je net zoals ik deze week elke avond laat thuis bent gekomen.
Maar je bloemen zien er mooi uit, hopelijk kunnen ze tegen de kou;-)

Yvonne aka sommeke

Mooie bloemekes weer er bij!
Véél leesgenot en goe weekend!
(bedankt ook voor de TT-foto's)