CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 22 december 2010

Update van de Farmers Wife Quilt

Tja, na deze update zal waarschijnlijk niemand meer geloven dat ik het de laatste tijd erg druk had. Moet je nou eens zien: 8 nieuwe blokken heb ik de afgelopen maand gemaakt!! Maar het is dan ook zo'n leuke quilt om te maken. Als je eenmaal de stofjes hebt uitgezocht voor een blok en de malletjes hebt geknipt, dan is het heerlijk om 's avonds op de bank weer een blok te maken. Dat schiet lekker op zeg!!

Als je mijn blokken hebt gezien, ga dan ook even langs bij de andere meisjes die bezig zijn met The Farmers Wife Quilt! Links zie je wie er allemaal mee doen.


blok nummer 69: Practical Orchard


blok nummer 75: Rosebud


blok nummer 91: Strawberry basket


blok nummer 22: Corns & Beans


blok nummer 23: Country Farm


blok nummer 34: Flock


blok nummer 41: Friendship Star


blok nummer 65: Peacefull Hours

10 reacties:

vilterietje

marion, het feit dat je het druk hebt gehad, wil nog niet zeggen dat je geen tijd voor ontspanning kunt nemen. hartstikke goed van jou dat je dat doet, want anders ren je jezelf voorbij. prachtige blokken, ik kijk elke maand uit naar alle nieuwe blogs van de FWQ. lieve groet en tot....riet:)

Lida

Nu ik geloof best dat je het druk hebt gehad, welke huisvrouw niet om deze tijd. Feestdagen brengen dat nu eenmaal met zich mee, maar dat jij er zoveel prachtige blokken nog hebt bijgemaakt is helemaal fantastisch, het lijkt wel of je ook voor ons die niets hadden hebt gewerkt! Maar we beloven beterschap!! Heel fijne Kerstdagen een een fantastisch en creatief 2011 gewenst! Groetjes
Lida

Guusje,

Wat een mooie blokken en wat heb je er veel gemaakt. Heerlijk om zo te kunnen ontspannen.

Gerda Hartman

Dat is echt heel veel en zulke mooie. Fijne dagen.

pauline

Puh, wat dacht je van mijn "oogst", maar liefst 11 blokken deze maand, nananana....
Wat flauw he, ik heb niet eens een drukke baan of zieke ouders of een fris geverfde woonkamer. Ik vind het hartstikke goed van je dat je er zoveel gemaakt hebt.
groetjes,

Mascha

Ben zwaar onder de indruk! 8 van die hele mooie blokken.
Groetjes Mascha

katrien

Inderdaad,8 mooie blokken erbij.

Peti

nee, jij kunt het niet druk gehad hebben ;-)))))))))))). En inderdaad een blokje zit zo in elkaar, maar om ervoor te gaan zitten is soms wat lastiger. Ik zal mijn moeder eens vragen naar den tiptop, zij heeft in haar jonge jaren in Sittard gewerkt (vandaar ook een beetje die Limburgsevlaaien en broodvoorliefde die wij hier in de familie hebben) groetjes en alvast een fijne kerst! Peti

dairoosy

Wat gan jij hard en zij je kleuren mooi!!!

Bij mij is het weer een beetje tegengevallen, maar 2011 komt het goed :-)

Groetjes Dairoosy

Else

Heb jij turbonaalden gehad van de sint, druk en dan zo'n produktie TOPPIE! Ze zijn weer erg mooi, en inderdaad als ze eenmaal uitgezocht zijn gaat het hard (lol) fijne feestdagen, groetejs Else