CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 26 januari 2011

Bloemetjes en een speldenkussen


Nadat ik vorige week nieuwe plak heb gekocht, heb ik weer een aantal bloemetjes kunnen omranden met beige stof. Het schiet nu aardig op, moet ik zeggen. Ik ga nog even door met de bloemetjes omranden voordat ik weer stukken in elkaar ga zetten. Hoe meer naar het einde toe, moet je toch wat meer rekening houden met de kleuren die je nog hebt en waar je ze gaat plaatsen. Dus nu eerst even plannen, voordat ik verder aan elkaar ga naaien...

En jullie hebben het vast al op meerdere blogs gelezen, maar eindelijk is het zover: de Quilt en Zo van januari is uit, en dus mag ik jullie het speldenkussen laten zien dat ik heb gemaakt voor de Pincushionswap van Jeannet. Mijn Dahlia speldenkussen staat in deze Q&Z inclusief de beschrijving hoe je dit speldenkussen kunt maken. Ook de patroontjes zitten erin.



Deze Q&Z gaat nu de tas in, samen met mijn Farmers Wife Quilt boek en lapjes, want ik ga op weg naar de Quiltingbee bij Pauline. Lekker weer Quilten, Quecken en veel Quatsjen (geen wonder dat onze bee zo heet!!!). Daarna thuisgekomen zal ik een rondje langs de andere bloemenmeisjes gaan maken.

Fijne woensdag!

Marion

15 reacties:

Quiltendewilma

Fijn dat je weer verder kan!!

Katrien

Je gaat goed met de bloemmetjes.
En wat een mooi speldenkussen.Ik moet nog wachten op het tijdschrift.Nr 5 is hier nu pas uit.

Melody

Your hexie flower garden is growing beautifully

Bietje

Prachtige pincushion. nou moet ik dit tijdschrijft toch eens halen.

Annemieke Price-Talen

Mooie bloemen zo met het wit er om heen. Speldenkussen is erg leuk.

Monique

Je bloementuin begint al mooi vormen aan te nemen hoor!

vilterietje

wat leuk dat je pincushion in een blad staat! eindelijk:FAME, I'M GONNA LIVE FOREVER!!!!
ik bewonder je bloementuintje: prachtig.
lieve groet, riet:)

Sue

Your flowers are once again very beautiful!

Marianne & Marie-José

Proficiat met je publicatie van het speldenkussen in het tijdschrift. Ben het vanmiddag gelijk gaan kopen, tijdens onze lunchwandeling. Is het veel werk?? Leuk groepssymbool voor onze bee quilt qweck en qwatch. Ieder zelf maken natuurlijk, haha.
Groetjes Marianne

Marieke

Ze zien er erg mooi uit: je hexjes met randen. En geweldig om in de Q&Z te staan, hè? Mooi speldenkussen hoor. Morgen kom ik in de buurt van een tijdschriftenwinkel, dus dan maar even in het echt kijken!

Guusje,

Mooie speldenkussen heb je gemaakt en wat een eer om in de Quilt en Zo ermee te komen te staan. En er nu maar lekker van genieten.

Cisca

Wat gaat die bloementuin mooi worden, Marion! Je speldenkussen vindt ik ook erg mooi, leuk dat er een patroon van in de Quilt & Zo staat. Er zitten hele mooie bij, hè!
Groetjes, Cisca

ELP

Beautiful hexies.

marie-louise

Wat een mooi speldenkussen heb je gemaakt.
En de bloemetjes schieten ook al aardig op.

Karen

Your flowers are coming along beautifully and I LOVE your pincushion!