CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 22 januari 2011

Farmers Wife update


Ik dacht dat mijn januariproductie van de Farmers Wife slecht was, maar kijk nou: heb ik toch 8 blokken gemaakt sinds de vorige update!!! De tijd gaat me wat te snel en mijn geheugen laat me wat te vaak in de steek (ik zeg altijd dat ik op het werk zo veel moet onthouden dat er prive geen plaats meer is op de harde schijf...) dat ik me helemaal niet meer bewust was van mijn productie.
Van links naar rechts en per rij van boven naar beneden (snap je 'm nog?) zijn dit de volgende blokken:
nr 74 ribbons
nr 60 noon & light
nr 59 night & day
nr 56 maple leave
nr 04 basket weave
nr 63 ozark maple leave
nr 21 contrary wife
nr 80 single wedding star

Ik heb ook al een aantal rijen aan elkaar gezet. Dan hoef ik straks niet alleen maar met lange stroken bezig te zijn. Ziet er al leuk uit he? Ik zie nu wel dat ik het blok Flock (onderste rij, boven het mandje) had moeten draaien. 's denken of ik vind dat ik dat moet terugnaaien (hou ik niet zo van).



Ik zie steeds meer quilters werken aan de FWQ. Niet alleen in blogland, maar ook op onze quiltingbee bij Marij hebben Pauline en ik het virus verspreid. Ik ben heel benieuwd naar alle quilts die aan het ontstaan zijn. Ik ga 's even een rondje maken langs de boerinnekes.

17 reacties:

katrien

Wat een mooie blokken,en 8 stuks das toch wel wat hoor.Leuk geheel heb je al.

Marianne & Marie-José

Ja, wij hebben hem al in echt gezien en wat wordt hij mooi!! Hele warme kleuren en inderdaad heel handig als al een stuk aan elkaar staat, vooral als je toch al de volgorde van de blokken weet. Succes met de andere blokken. En leuk dat jullie virus zich steeds meer gaat verspreiden, heel gezellig als er zoveel quilters mee bezig zijn.
Fijn weekend en groetjes van Marianne

vilterietje

het ziet er fantastisch uit! en deze maand 8 blokken, wat een productie! ik ben benieuwd wanneer je uitgedacht bent over het omdraaien van die en blok? ik zou het gewoon doen!
lieve groet, fijn weekend en denk niet te hard, riet:)

Gerda Hartman

Ziet er geweldig uit en 8 blokken. Fijn weekend.

Lida

Mooie blokken en wat ziet hij er anders uit in andere kleuren!! En acht blokken is dus echt een prestatie! Fijn weekend, groetjes
Lida

Quiltendewilma

Mooie blokken. je hebt goed je best gedaan....

Mascha

Wat ben je goed bezig. En wat zijn de blokken toch mooi.
Groetjes Mascha

conny's quilts

Prachtige blokken heb je deze maand gemaakt Marion!

Tineke

Acht blokken... dat is niet niks! Hij wordt prachtig hoor.

Dairoosy

Wat een productie, en ik was deze maand al zo blij met mijn 4 blokken.
Ik vind het geheel er heel mooi uitzien, vind de kleur die je hebt gebruikt voor de buistenste rand erg mooi

Groetjes Dairoosy

quilting Jeannet

Ik vind hem ook heel erg mooi worden Marion, als ik het dan weer zie kriebelt het wel, het leuke is natuurlijk dat je steeds een blokje doet en elk blokje anders is, de afwisseling blijft tot het laatste moment.

Saskia

Wat een mooie blokken!Ik weet niet of het heel storend is dat het ene blok op zijn kop zit. Als je het niet gezegd had, was het me niet opgevallen.
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik wel meedoe met Farmer's wife op de quiltbee, maar dat ik een kleintje maak.Hmmm, als ik jou blokken zo zie, en het resultaat aanelkaar weet ik niet of ik het ga volhouden.. LOL

Peti

Er is niets mis met je productie, Marion. Voor mij ben je supersnel. Eigenlijk zit een blokje zo in elkaar, maar het zoeken van de stofjes en mallen maken kost wat meer tijd. Eh, ik zou het blokje niet draaien hoor, dat ziet niemand!

Cisca

Prachtige blokken, Marion. Leuk ze ook weer bij jou aan elkaar te zien. Wat zie je dan het resultaat goed, hè! Ik zou het blokje ook niet draaien, hoor, tenzij het je stoort. Niemand die dat opvalt. Ik vind dat eerste blok zo mooi, dat komt waarschijnlijk door dat middelbruine stofje, dat doet het zo goed!
Groetjes, Cisca

Terray

Goed bezig hoor!! 8 blokken maarliefst
De basket weave vind ik het mooist, sprint eruit qua kleur gebruik.
Leuk om te zien hoe je FWQ aan het groeien is!!

Ga zo door zou ik zeggen :-)
Groetjes
Tertia

Inge Slaats

8 blokken en zulke mooie! Leuk zo allemaal aan elkaar.

Fijne avond en zondag,
Inge

marion

wat handig als je ze meteen aan elkaar zet. Ik heb nog geen stof gekocht voor de randen maar misschien is dat wel een tip.......