CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 5 januari 2011

One flower wednesday


In het nieuwe jaar zijn er altijd goede voornemens. Niet dat ik me echt iets heb voorgenomen (dat doe ik wel door het jaar als het nodig is), maar ik vind wel dat ik wat quilts moet gaan afmaken. Dus heb ik afgelopen weekend aan 13 bloemetjes een wit randje gezet zodat de bloemen aan elkaar gezet kunnen gaan worden. De bloemenquilt is dus niet vergeten hoor!!! Misschien kan ik hem wel aan het einde van het jaar op mijn lijstje met affo's zetten....

Morgen, donderdag 6 januari, is er bij Quiltwinkel Marij in Beek de jaarlijkse nieuwjaarsborrel. Dus dames in Limburg (en daarbuiten natuurlijk ook): Op naar Beek voor een advocaatje op het nieuwe jaar!!!! (.. als ze dat heeft. Meestal blijft het wat mij betreft bij koffie. De auto he!.....)

15 reacties:

Marieke

Zo, dat schiet op: 13 bloemen hebben een rand! Ze zien er prachtig uit! Hoeveel bloemen ga je maken?

Gerda Hartman

Dat gaat goed zo in het nieuwe jaar. Ik hoop hem dit jaar ook af te krijgen.

katrien

Veel succes met de bloemen,is al mooi.

Bietje

Je gaat lekker met die hexjes. Hoe groot wil je hem laten worden?

Mascha

Dat ziet er al mooi uit.
Groetjes Mascha

Monique

Dat is al een goed begin van het nieuwe jaar. Dat belooft zeker wel een Affo! ;o)

Guusje,

Mooie bloemen, wat een goed begin van het nieuwe jaar en goed voornemen om eerst dingen af te maken.

Stray Stitches

Wonderful flowers!!

Daniëlle

Leuk wordt het!! Heb hier ook de boel weer aangeharkt en er zijn weer nieuwe blommen bijgekomen hihi!!! Mooie avond verder, liefs, Daniëlle

Karen

Oh, those good intentions! :) Wishing you a happy New Year Marion. The flowers are looking lovely!

Sheila

Lovely flowers , I really must get back to making some !Happy New Year

Jeanette

Gorgeous flowers.

Cisca

Wat mooi, met dat wit eromheen. Dat schiet al lekker op.
Groetjes, Cisca

Lee Prairie Designs

Wonderful flowers. Have a great time with your new quilting friends and Happy New Year to you and your family.

Carolyn

Wendy

Wow, great progress on your flowers!!