CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 19 januari 2011

't zijn nog geen bloemetjes


maar dat is wel wat dit moet worden.....
Afgelopen week heb ik nieuwe patroontjes getekend (ligt onderop), geknipt (ligt erop) en deels geplakt (ligt er ook op). En toen was mijn plakstift op en kon ik niet verder met het af maken van de hexagonnetjes.
Ik ga straks eens verder met knippen. Morgen heb ik quiltingbee bij Marij en dan kan ik meteen nieuwe plak kopen en verder met de beige hexagonnen. In de tussentijd probeer ik dat wat ik wel al heb, aan de bloemetjes te naaien.
Aanstaande zaterdag is het de 22e, en dan kan ik jullie laten zien wat ik verder deze maand heb gedaan aan de Farmers Wife Quilt.

Zo, en nu neem ik nog een kopje thee en ga even langs bij de andere bloggers.

Groetjes van Marion

8 reacties:

Quiltendewilma

Oei... vervelend de plak op... Je bent wel goed aan het tekenen geweest.

Mascha

Wat moeten we toch zonder de plakpen.
Groetjes Mascha

Marianne & Marie-José

Ook aan de thee uit het mooie theepotje van je kerstswap?!
Hoop inderdaad morgen ook naar MARIJ te komen. Dus tot morgen en groetjes van Marianne

Diana

Da's het leuke van quilten, al is je plak op, er zijn altijd nog andere dingen die je kunt doen (alleen wordt dan het UFO-gevaar groter)
Groetjes,
Diana

Saskia

Leuk altijd om een nieuw project te starten.En je rode bloem vind ik erg mooi! Ik heb mijn eerste blok van farmer's wife af. Denk alleen niet dat ik een hele grote ga maken. Heb namelijk ook nog zoveel UFO's

vilterietje

oh oh je kunt het wel shaken als de plak op is. veel succes en plezier en tot...riet:)

marion

plak jij ze? Is dat handig?
Veel succes met de bloemetjes en de fwsq

sylvia

hallo Marion, leuk he, die blommen!
ik plak ze nooit, vind dat zoooo'n gedoe!
ik naai ze om, op elke hoek twee steekjes en dan naar de volgende hoek!
veel succes verder!!