CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 12 januari 2011

Zo is 't er.....


..en zo is het weer weg!!!
Dan heb ik het over HET LENTEGEVOEL!!!
Afgelopen zondag, toen ik eindelijk weer eens met mijn vrienden en vriendinnen op de fiets stapte om een rondje (deel van) Limburg te maken, was het heerlijk fietsweer. Niet te koud, af en toe scheen het zonnetje, zalig!!!
En nu regent het weer en het schijnt nog heel lang regenachtig weer te blijven. Dus: weg lentegevoel!!
Gelukkig dat ik van mijn bloementuintje nog wel een lentegevoel krijg. Dit is wat ik al in elkaar heb gezet. Niet helemaal, want rechts zie je nog een naad lopen. Ik wil de top in 4 stukken maken en daarna pas aan elkaar zetten. Anders krijg je zo'n grote lap om mee te werken. Maar het schiet nu wel aardig op, toch?? Dat betekent wel dat mijn FWQ even in de wachtkamer ligt. Daar moet ik binnenkort toch ook weer even iets aan gaan doen. Volgende week zaterdag is namelijk weer de maandelijkse update.

Gonny van onze quiltingbee (zonder blog) heeft laatst een heel leuk winterquiltje gemaakt. Dat heb ik helaas niet op de foto. Van de restjes is ze nu dit kleine quiltje nog aan het maken. Ik vind dat ze leuke kleuren gebruikt. Niet zo kerstachtig waardoor de quilt de hele winter kan hangen of liggen. De sneeuwmannen op de hoeken zijn geappliceerd en krijgen een echte sjaal om.

Was Gonny op de bovenste foto verstopt, hier onder zie je haar wel op de foto, samen met Marianne en Pauline. Mariet zit er wel, maar niet op de foto, en zelf moest ik gaan staan om de foto te maken.

We hebben vanmorgen bij mij thuis weer gezellig gebeedt (of zoiets). Over twee weken zijn we op woensdagochtend weer bij Pauline te vinden. Misschien dat de zonen van Pauline en Mariet dan eens langs kunnen komen. Ze zijn een zelfhulpgroep gestart voor kinderen van quiltende moeders. Heb je ooit van zoiets gehoord??!?!?!? LOL

10 reacties:

vilterietje

je quilt wordt fantastisch marion, vooral de kleurencombinaties zijn geweldig.
hou het lentegevoel vast, ook met een beetje regen.
lieve groet en tot...riet:)

Gerda Hartman

Dat wordt een heel leuk tuintje zo. Hier regent het ook pijpestelen. Goed voor het tuintje zullen we maar zeggen ...........

Stray Stitches

Your work is beautiful!!

Inge Slaats

Mooie blommen, Marion en de bee ziet er supergezellig uit!
Ook hier in Eindhoven regen, regen en nog eens regen, blèh. Gelukkig is het binnen gezellig, ik ga zo lekker zitten naaien, mijn CWD aan elkaar zetten. De 1e rij is af!

Groetjes,
Inge

Saskia

Een beetje lentezon in de vorm van de bloemen.
Is ook goed! Regen houd iedereen nu wel even van de straat, maar dan wordt er vast veel gequilt...

Karen

The garden is looking beautiful! Excellent idea to piece it together in sections.

marion

mooie bloemen en wel een goed idee om het in 4 stukken te doen.......

Lee Prairie Designs

Beautiful flowers your garden is looking great!

Thanks for sharing. Carolyn :)

Cisca

Ja, het lentegevoel is hier ook ver te zoeken! Wat worden je hexablommen mooi, goed idee om het in vieren te doen. Ik vind het ook vaak moeilijk om naar iets anders over te schakelen, ik ben op het ogenblik aan de FW bezig en moet nodig weer eens aan iets anders (niet iets nieuws) beginnen. Maar die FW gaat zo lekker, dat ik daar eigenlijk mee door wil gaan. Dus ik compenseer jou wel, als je niet veel hebt te laten zien de 22ste...lol.
Groetjes, Cisca

vilterietje

hahahahaha! wat ben jij een grapjurk! natuurlijk vilt ik niet met mijn knieën hahahaha!
lieve groet, riet:)