CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 20 februari 2011

Award


Deze Award heb ik van Marianne gekregen. Marianne is een van mijn quiltvriendinnen. Ik ga het ontstaansverhaal van onze Bee niet herhalen. Lees maar bij Marianne!!
Het is wel grappig dat ik net deze week cadeautjes heb gekocht voor mijn 4 Bee-vriendinnen en dat ik nu een award krijg van Marianne. Het is echt geen omkoperij hoor, want Marianne heeft het cadeautje nog niet ontvangen. Woensdag tijdens onze tweewekelijkse bee krijgen zij en de anderen van mij een kleinigheidje. Gewoon omdat ik zo blij ben met zulke quiltvriendinnen en omdat ik ze mis als ik er een keertje niet bij ben geweest (vorige week woensdag) als gevolg van mijn werk.

Ik ga de award niet doorgeven. Gewoon omdat ik zoveel blogs leuk vind!! De beginnende bloggers die ik in gedachte had, hebben de award (terecht) al gekregen en de "oude rotten" in blogland hebben al zoveel (ook terecht) awards gewonnen!!!

In gedachte krijgen jullie hem allemaal van mij!!!

...ik ga d'r zelf natuurlijk wel nog ff van genieten......

5 reacties:

pauline

Jij ook gefeliciteerd met je award. Ik heb hem ook niet doorgegeven.
Je maakt me wel erg nieuwsgierig met de aankondiging van een cadeautje. Wat duurt het nog lang eer het woensdag is.........
groetjes en fijne zondag verder,

vilterietje

gefeliciteerd veel plezier woensdag!
fijne zondag, riet:)

Gonny

Hoi Marion (en Pauline). Ook ik ben een beetje benieuwd naar het cadeautje.......Ik heb ook een "kleine extra" voor bij de bee...Tip: niet te veel bij het ontbijt eten:-)

Marianne & Marie-José

Nou, maar nu heb je ons wel allemaal heel nieuwsgierig gemaakt. Wat zou het zijn?? Wat zou het zijn?? En Gonny gaat ons ook nog verwennen!!!!!
Tot woensdag en groetjes van Marianne

Marianne & Marie-José

Nee, woensdag zijn we bij Gonny. Mariet was veertien dagen geleden.
Marianne