CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 9 februari 2011

Druk bezig, maar niet met bloemetjes


Vorige week, en met name op woensdag, heb ik hard gewerkt aan mijn bloementuin. Ik had nog wat beige randjes gemaakt en wat rijen aangezet. Maar sinds vrijdag heb ik geen quiltstofje meer in mijn handen gehad. Dat voelt niet lekker, kan ik je zeggen, maar het is even niet anders. Ik schrijf expres quiltstof, want carnavalsstof is wel door mijn handen gegaan. En door mijn keel en neus, want ik ben met heel harige stof aan het werk. Dat gaat echt overal zitten!! Mijn carnavalspakje is nog niet klaar (wel voor de optocht, maar niet voor al die andere carnavalsdagen). Foto's kan ik daarom nog niet laten zien.

Wat je hierboven op de foto ziet, zit nog niet allemaal aan elkaar. Ik had dit vorige week uitgelegd en gefotografeerd en omdat ik nu geen foto heb, doe ik deze er maar bij. Kunnen jullie al zien hoe de quilt zal worden.

Zo meteen ga ik toch wat beige hexagonnetjes plakken, want morgen ga ik naar de vergaderdag voor regiovertegenwoordigers van het Quiltersgilde in Nijkerk. Dat is 2 x 2 uur in de trein, dus lekker veel tijd om te handwerken :)

14 reacties:

Gerda Hartman

Wat een mooi veldje zo. Succes met de carnavalskleding.

Aart

Fijne dag morgen, volgend jaar hoop ik er ook bij te zijn.
http://quiltaart.blogspot.com

pauline

Fijne dag morgen, doe ze maar de groeten.
Het was vanmorgen stil zonder jou.......

Dolly Cloth

lovely flowers

Kunzfrau

Marion,
dein Hexi-Quilt wird ganz schön!!!!

Gruß von Marion aus Deutschland!

merumo

Your garden is coming along really nice. I haven't decided whther to add the extra hexagons between the flowers or not, but yours looks really pretty with white hexagons....

Birdie

Very nice and it is coming along very well.

Heleni

Dit wordt een heel mooi bloementuintje...

groet Heleni

Karen

You have been working very hard and in return you have a very beautiful garden. :)

ria vogelzang

Prachtig bloementuintje! Succes met je carnavalstof en een fijne dag in Nijkerk!
Groetjes!

vilterietje

laat je ons de pakjes nog een keertje zien? al is het ná carnaval. veel plezier vandaag:)

Tineke

je bent goed bezig Marion-hij wordt prachtig

Mascha

Wat wordt je veldje al mooi en groot. ben wel erg benieuwd naar je carnavalspakken.
Groetjes Mascha

Diana

He he daar lees ik blogs voor : om te lezen dat ik niet de enige ben voor wie het vreemd is een paar dagen geen quiltstof tussen de handen te hebben. Zo voel ik me meteen een stuk minder vreemd ;)
Hoewel er bij ons in de plaats flink carnaval gevierd wordt, heb ik er zelf weinig mee. Maar naar zo'n optocht kijken is wel heel leuk. Zie je de creativiteit van anderen in je plaats.