CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 2 februari 2011

Druk bezig met de bloemetjes


Ik ben vandaag maar weer eens aan de bloemetjes gaan werken. Het is immers bloemendag, toch???
Als ik het goed zie, moet ik nog om 12 bloemetjes een (half) beige randje zetten en dan kan de quilt verder in elkaar worden gezet.
Vandaag heb ik de (gedeeltelijke) quilt en de losse bloemetjes eens uitgelegd en nu wil ik alvast rijen in elkaar gaan zetten zodat ik in ieder geval de volgorde goed heb. Als ik hem nu opraap en een volgende keer neerleg, ziet-ie er weer anders uit. Niet dat dat erg zou zijn, maar toch.... ik ga nu echt aan de rijen werken.
Gezellig met een kopje koffie, een ontbijtkoekje d'rbij, radio 10 Gold op de achtergrond (nu Robbie Williams), Tigger slapend op de verwarming, de wasmachine draait vanzelf (moet ik wel aan denken zo meteen in de wasdroger te doen) en dan alleen maar naaien. Wat kan een vrije dag toch heerlijk zijn.
Hoe staat het met de andere bloemetjes in blogland?
Mijn kopje koffie is nog half vol, dus ik kan nog even rondkijken op het web....

18 reacties:

Gerda Hartman

Dat wordt mooi zo. Als je een beetje een plan hebt, vind ik het fijner werken. Succes.

Annemieke Price-Talen

Mooie bloemen en toch fijn dat je een plan hebt. Kun je weer een tijdje voor uit.
gr Annemieke.

Monique

Heerlijk hé? Gewoon even de tijd voor jezelf kunnen nemen? En dan ook nog eens zo'n heerlijk resultaat neerzetten. Dan kan het toch helemaal niet meer op?

Dank je wel voor je bezoekje en reactie. We gaan inderdaad een spannend tijd in nu ;o)

vilterietje

heerlijk marion, geniet van je vrije dag! ik zie het tafereeltje zo voor me:)

Monique

P.S. Ik ben zo vrij geweest om je foto's van de regiodagen eens even door te nemen. Wat een gezellige boel! En wat een paar mooie (flinke) quilts! Heel leuk om even mee te mogen kijken.

Joke

Klinkt heel ontspannen allemaal. Wat werkt dat lekker he? Mooie bloemen!

groet, Joke

Mascha

Wat is dat toch fijn. Een vrije dag en heerlijk met deze bloemen bezig zijn. Wat wil een mens toch meer.

katrien

Leuk je hexjes.

Diana

Inderdaad heerlijk zo'n vrije dag.
Ik zet tussendoor vaak blokken op de foto om zo een volgende keer de volgorde weer te weten. Ook handig want het is ook een manier om afstand te creeeren en te bedenken of dat echt is wat ik wil. Misschien een tip?

pauline

Je bent je vrije dag goed begonnen, samen met Robbie op de bank tussen de bloemetjes, hihi.
Daar zijn vrije dagen ook voor....niet om te poetsen, maar om te ontspannen.
Je schiet lekker op met de bloemen, '
groetjes,

Cisca

Hè, dat klinkt als een heerlijke (ontspannen) dag. Dat was genieten! IK hoop, dat je lekker opgeschoten bent met je hexablommen. Ik moest wel even kijken, want ik vond, dat je zulke vreemde hexagonnen had, met stukjes blauw in het midden. Maar helaas, dat waren de hexjes op z'n kop. Gebruik je blauw papier ervoor. Het staat leuk.
Groetjes, Cisca

Lee Prairie Designs

Beautiful, thanks for sharing ....aren't they fun to make???

Carolyn :)

Karen

Coming along very, very nicely Marion!

Tineke

Mooie bloemen - heerlijk dat je zo hebt genoten van je vrije dag!

ria vogelzang

Geniet ze!!!

Daniëlle

Ohhh maar dan ben je er bijna!!! Goed joh! Het is vast een heerlijke dag geweest! Mooie avond, liefs, Daniëlle

Jeanette

Your quilt top is beautiful. Hugs,

ELP

Beautiful flowers and a lovely start to a whole quilt.