CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 14 februari 2011

Gewonnen!


Een tijdje geleden had zij een give away omdat haar blog 1 jaar bestond. En wat denk je wie er had gewonnen?
Yes, it was me!!!
Afgelopen week kreeg ik van haar deze patroontjes. Ik dacht dat ik er eentje of misschien twee had gewonnen, maar ik kreeg gewoon de hele riedel aan patronen toegestuurd!!
Ik wil binnenkort eens gaan starten met miniquiltjes. Daar komen deze patronen goed voor van pas.

8 reacties:

Marianne & Marie-José

Misschien moeten we eens een lootje gaan kopen nu er zoveel in Limburg gewonnen wordt. Jij de patronen, wij de brokken, wie weet!! heel leuk voor jou, dat geeft weer werk aan de winkel en misschien kun je me nog inhalen met projecten (LOL) Veel plezier met je prijs en groetjes van Marianne

pauline

Gefeliciteerd met je prijzen. Neem je ze de volgende keer mee naar de bee? Ik heb de give away bij Vilterietjes gewonnen voor het boek. Alleen is dat een prijs die ik weer moet doorgeven als ik het boek uit heb.
Dus toch maar eens de raad van Marianne opvolgen en een staatslot gaan kopen?
groetjes,

Terray

Sjonge, wat ben jij een bofbips zeg!! Gefeliciteerd met je prijsjes.
En succes met maken ;-)

Groetjes
tertia

Guusje,

Gefeliciteerd wat een geweldig leuke prijs.

vilterietje

van (valentijns)harte gefeliciteerd:)

Heleni

Oh Marion, wat heerlijk, zoveel patronen winnen is echt mazzelen...

groet Heleni

Anderson cottage

ooooh wat fijn voor je, laat je ons je mini quiltjes zien, ben benieuwd, ben ook nog maar pas begonnen he? , liefs marion

Bietje

bofferd, het is je gegund. Maar wat een geluk, niet een paar patronen, maar een heel veel.
Kan niet wachten tot ik zie wat je er van maakt.