CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 16 februari 2011

Saai....


Het wordt een beetje saai om alweer een paar bloemetjes te laten zien. Maar dit is toch het resultaat van de afgelopen week. Dus dan maar saai....
Ik wil graag aan iets nieuw gaan beginnen, maar ik moet echt, echt, nog een beetje geduld hebben. De laatste weken zijn erg druk, mede omdat de carnaval er aan komt en dat wel wat voorbereiding vraagt. Ik hoop na de carnaval weer wat meer tijd te krijgen voor mijn quilthobby. Oh het is niet zo dat ik niets doe hoor. Wacht maar eens tot de 22e als het weer tijd is voor de Farmers Wife update! Ik heb heus wel wat gedaan, maar het wordt tijd voor iets nieuws.

En omdat het tijd wordt voor iets nieuws, heb ik gisteren deze stofjes gekocht (heb ik toch al IETS nieuws). Ik moest gisteren voor mijn werk naar Utrecht en eindelijk ben ik eens op zoek gegaan naar de winkel van Carol Cox. Uiteindelijk had ik maar een kwartiertje om rond te kijken anders zou ik te laat komen voor mijn afspraak. Maar kijk eens wat je in een kwartiertje kunt kopen! Beige stofjes kan je nooit genoeg hebben.


Ik heb zojuist het hartje afgemaakt van de hartenswap van Katrien. Zo meteen gaat het in de envelop. Dan is het hartje er toch nog ruim voor de sluitingsdatum. Ik heb mijn hartje nog niet gekregen. Ben wel benieuwd hoor! Nog eventjes geduld hebben.....

12 reacties:

Quiltendewilma

Heel veel plezier met je nieuwe projekt...

Marianne & Marie-José

Hebben we dus hetzelfde probleem, steeds hetzelfde plaatje, maar de quilt groeit wel.Inderdaad heb je leuke stofjes weten te vinden in maar een kwartiertje en heeft de zoektocht naar Carol Cox zich geloond. Groetjes van Marianne

Renate

Beautiful flowers again. And great fabrics.

pauline

Jammie, leuke lapjes. JE hebt volgende week heel wat te showen.
groetjes,

Birdie

Love them, especially the blue ones.

Guusje,

Mooie lapjes en bloemen. Ben benieuwd naar je nieuwe project.

vilterietje

bloemetjes zijn nooit saai! en prachtige nieuwe stofjes:)

Karen

Never boring and fifteen minutes bought some pretty nice fabric!

Wendy

Nice progress....and not boring. Your flowers are very pretty!

gertvr

Gezellig dat je bij ons in de winkel was (ik werk zelf alleen op zaterdag) Ik herken de stofjes natuurlijk: een mooie combinatie heb je gemaakt. Veel plezier ermee, en je "blommen" zien er prima uit.

Marianne & Marie-José

Proficiat Marion je hebt een Award gekregen !!.

De voorwaarden heb ik hieronder voor je geplakt.

*Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven.
*Geef de Award door aan 3 of 4 blogs die je leuk vindt, en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs
*Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.
*Geef vooral aandacht aan beginnende of nog niet zo bekende blogs.

Fijn weekend en groetjes van Marianne

Madammeke Ongeduld

je stofjes zijn prachtig zoals alles wat ik op je blog heb gezien