CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 22 februari 2011

Update van de Farmer's Wife Sampler Quilt

 

Het is weer de 22e van de maand, en dus tijd voor de update van de Farmer's Wife Sampler Quilt. Links in de kantlijn zien jullie wie er allemaal meedoen aan deze update. Ik heb deze maand 6 blokken in elkaar gezet en afgelopen zondag heb ik alweer 7 blokken getekend en uitgeknipt. Ik kan dus weer verder deze maand.
De foto hierboven is blok nr 45: Grape Basket. Hieronder zie je blok nr 27: Darting Birds
 

 

Hierboven zie je blok nr 39: Friendship en hieronder blok nr 43: Hovering Hawks

En de laatste twee blokken van deze maand: hierboven nr 32: Farmer's Daughter en hieronder nr 47: Homemaker

Mijn totaal staat nu op 36 blokken. Dat gaat de goede kant op. Ik ga er totaal 59 maken, dan heb ik een eenpersoonsquilt (denk ik). Ik krijg vandaag waarschijnlijk geen tijd om bij de andere FWQ'ers langs te gaan. Ik heb dit bericht al op zondag gemaakt omdat ik maandag weer mijn wekelijkse carnavalsnaaiavond heb en dinsdag naar het theater ga; Rowwen Heze staat op het programma! Maar woensdag kom ik zeker bij jullie langs!

20 reacties:

carine

Mooie blokken , het gaat goed vooruit hé! Proficiat! Groetjes en fijne dag verder Carine

Mascha

Het zijn allemaal mooie blokken. Je bent al over de helft. Veel plezier vanavond!
Groetjes Mascha

Quiltendewilma

Mooie blokken zijn het geworden.....

Else

Jij gaat lekker, je hebt er weer mooie blokken bij! Ik heb niets geprikt, geen puf komt wel weer. veel plezier op je uitjes, fijne dag Else

Gerda Hartman

Zo, dat gaat snel. Mooi hoor. Veel plezier vanavond.

Cisca

Prachtig zijn ze weer, Marion! Wat schiet je al op, zeg!
Je naaiavond heb je al achter de rug, maar voor vanavond: heel veel plezier, maar dat zal wel lukken, denk ik.
Groetjes, Cisca

vilterietje

wat een prachtstukken weer! veel plezier met al je andere activiteiten en morgen bij mariet:)

Lida

Wat een prachtige blokken heb je er weer bij! Je schiet echt lekker op en ik ben heel benieuwd hoe die er aan elkaar gezet uitzien!! Groetjes
Lida

katrien

Je gaat goed vooruit met de FW blokken,heel mooi.

pauline

Weer vijf blokjes erbij, het schiet lekker op. Wat een heerlijk vooruitzicht.....Rowen Hezze. Hoe was Legally Blond?
Ik hoor het morgen wel bij Gonny (laat je niet op het verkeerde been zetten door Vilterietje, haha)
groetjes,

Terray

Mooie blokjes hoor, het lijken me wel heel veel kleine stukjes...(ik weet niet hoe groot de blokken zijn van de FW)
Maar ze zijn wederom weer ontzettend prachtig, dat gaat vast een hele mooie quilt worden.

Groetjes
Tertia

*Stitches*

i love your #27 birds darting! I can't wait to make that one!!

Guusje,

Mooie blokken zijn dit en mooie stoffen heb je gebruikt. Dat wordt ook een erg mooie quilt.

Anderson cottage

mooi gedaan , ik vind de blokken knippen het moeilijkste, liefs marion

Peti

ooooh je bent al over de helft! ik vind je 'farmers daughter' zo leuk, die ga ik ook maken. Omdat ik vanuit het midden werk en ze niet allemaal maak, ruil ik sommige die ik minder mooi vind, en daar gaat deze zeker bijhoren. Veel carnavalplezier, Marion! groetjes Peti

Diana

Tot morgen! Ik hoop dat je het naar je zin hebt bij Rowen heze. Hier in de buurt is iedereen ook heel druk met carnaval, ik niet want ik ben er dan niet.
Veel plezier met de carnaval.

Je blokken zien er leuk uit dus na de carnaval heb je vast zin om er weer veel te maken.

Cybele's patch

Ik doe niet mee met de Framers Wife maar vind het wel leuk om jullie blokken te zien. Jij hebt er weer een heel stel mooie bij.

marion

wow wat veel en dan die kleuren...........
& blokeken getekend en geknipt, ik vind het heel goed van je

Gonny

Ik moest wat vaker reageren, nou, bij deze...... Onze lieve Marion zou ons vandaag verassen....DAT heeft ze gedaan...... ze had de cadeautjes vergeten.
Toch blijft ze 'n lieve meid........:-)

Karen

Beautiful blocks!