CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 22 maart 2011

Na 21 komt 22

en dus is het alweer tijd voor een update van mijn vorderingen met de Farmer's Wife Sampler Quilt (FWQ). Hoewel ik afgelopen maand druk bezig was met carnaval voorbereidingen en vieren, zijn er toch nog 5 blokken uit mijn handen gekomen. Het eerste blok is blok 96: Tulip.
Het tweede blok is blok nr 61: Northern Lights.



Het derde blok van deze maand is blok nummer 57: Morning.





Het vierde blok is blok nummer 43: Garden Path

En het laatste blok is blok nummer 9: Box.

De quilt schiet al aardig op. Ik heb nu 41 van de 59 blokken. Pauline heeft haar top al helemaal klaar, inclusief de rand. Kijk eens op haar blog. Haar quilt ziet er echt prachtig uit! Zij heeft hem, net als ik, gemaakt in de kleuren die in het boek zijn gebruikt. Dus met een beetje geluk wordt de mijne (bijna) net zo mooi als die van Pauline.

Ga je mee langs de andere FWQ-dames? In de linker kantlijn staan de links naar hen.

14 reacties:

Mascha

Zo, wat een mooie blokken. Je schiet al op met deze quilt.
Groetjes Mascha

katrien

Mooie blokken heb je erbij.

Lida

Mooie blokken en wat een verschil maakt toch het gebruik van andere stoffen, jij krijgt vast net zo'n mooie met die reprostofjes! Succes met de volgende! groetjes
Lida

Marianne & Marie-José

Vast en zeker wordt die van jou even prachtig als die van Pauline. Wat schieten jullie al goed op. Groetjes Marianne

vilterietje

prachtig dat als je de omschrijving leest, je ook kan zien wat het blokje voorstelt!
ik geniet van alle updates:)

marion

mmmm mooi hoor, en zo veel.....ik blog vanavond............

Guusje,

Wat heb je mooie blokken gemaakt en ook al zoveel af. Prachtig hoor.

pauline

Lekker puh, ik heb de quilt klaar, hihi. Maar je zit me op de hielen. Knap dat je al zo ver bent, ondanks je werk en de carnaval (en de rest).
CU
Pauline

Peti

Ik zie bij jou alweer nieuwe mooie blokjes die ik ook bij mijn 59 wil maken! groetjes Peti

Cisca

Wat een mooie blokken en je hebt weer mooie stoffen gebruikt!
Groetjes, Cisca

Cybele's patch

Mooie blokken en lekker opgeschoten.

Mieneke

Wat een mooie stoffen zo bij elkaar. Ook wat kleur erin, prachtig.
Nog even volhouden, je bent al ruim over de helft!!!
Groetjes

conny's quilts

Wauw weer 5 erbij en allemaal weer even mooi, prachtige stoffen!

Daniëlle

Geweldig zijn ze weer, je gaat goed zo joh! Mooie dag, liefs, Daniëlle