CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 31 maart 2011

Nieuwe Baan!


Het is al een tijdje stil op mijn blog. En dat heeft een reden: Vanaf morgen, 1 april, en dat is geen grap, heb ik een nieuwe baan. Bij dezelfde werkgever ga ik vanaf morgen leiding geven aan een deel van de administratie. Afgelopen weken heb ik hard gewerkt om de taken, die ik nog had, af te maken en me alvast voor te bereiden op mijn nieuwe baan.

Deze kaart en het inspirerende boek over leiding geven, kreeg ik van mijn collega Monique. Met haar heb ik twee jaar als P&O-adviseur samengewerkt. Dat was een hele leuke tijd. We hebben allebei dezelfde ideeën over ons vak en waren het bijna altijd eens over hoe dingen moesten worden opgepakt, terwijl we toch heel verschillende personen zijn. We hebben heel wat afgelachen tijdens ons werk en coachten elkaar als het even nodig was. Dat ga ik wel missen.
Waarom ik dan voor een andere baan heb gekozen? Omdat het na 10 jaar tijd werd om mijn horizon te verbreden en te "proeven" aan het vak van leiding geven. En Monique blijft mijn P&O-adviseur, dus dat samen lachen en elkaar coachen, zullen we vast nog wel blijven doen, al zal het niet meer zo regelmatig zijn.














Gisteren kreeg ik de stofjes van de stoffenclub van haar. Het zijn mooie wit-bruine stofjes. Ik heb op dit moment geen project waar ze in passen, maar wat niet is kan nog komen. Tot die tijd geniet ik van het kijken naar en voelen aan deze stofjes.

10 reacties:

Klaske

Gefeliciteerd en heel veel succes!!

Terray

Hoi Marion,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Spannend maar altijd goed om eens wat anders te gaan doen. Nieuwe en andere uitdagingen.

Best wel hele erge leuke stofjes....lijkt me ook wel eens leuk om mee te doen aan een stoffenclub, alleen is het risico dat je een keer geen leuke lapjes treft. Dat is dan weer zonde, maar allicht zal je er vast wel een project voor weten te vinden en anders verkoop je ze toch door ;-)

Succes gewenst voor morgen!!
Groetjes
tertia

Tineke

van harte profiiat met je nieuwe functie - goed van je om zo' n kans waar te nemen. Het zal niet altijd makkelijk zijn en daarom is het fijn dat je zo' n goede band met je collega hebt - vasthouden!

Heleni

Gefeliciteerd Marion, met je nieuwe baan. Altijd goed om je te verbreden. Nieuwe uitdagingen aangaan is wel heel spannend maar dat maakt een nieuwe baan zo aantrekkelijk.
Ik wens je heel veel succes en plezier...

groet Heleni

vilterietje

een dikke proficiat met je nieuwe baan en dat je met heel veel plezier naar je werk blijft gaan!
de stofjes vind ik fa-bu-leus:)

Cisca

Gefeliciteerd en veel succes in je nieuwe baan!
De stofjes zijn ook erg mooi!
Groetjes, Cisca

Marianne & Marie-José

Gefeliciteerd met je nieuwe baan en veel succes met deze nieuwe stap in je carrière. Hopelijk hou je nog genoeg tijd over voor onze bee!
Groetjes Marianne

Guusje,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, erg leuk en spannend om een nieuwe uitdaging aan te gaan. De stoffen van de stoffenclub zijn erg leuk.

Handmade by Mai

Gefeliciteerd

Cybele's patch

Veel succes in je nieuwe baan!