CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 16 maart 2011

One block wonder workshop



Vandaag heb ik bij Marij de workshop One Block Wonder gegeven. Hierboven zie je een impressie van de dag en twee gedeeltelijke resultaten. De dames stonden allemaal versteld wat er gebeurde met hun stof nadat we die hadden versneden en weer in hexagonnen samenvoegden. Ik denk dat ik weer wat dames verslaafd heb gemaakt aan deze techniek.

Dames, ik vond het heel gezellig met jullie. Dank jullie wel!

8 reacties:

Heleni

Dit is echt een leuke techniek met een prachtig resultaat. De kleuren van de stoffen vind ik erg mooi...

groet Heleni

pauline

Veel bekende gezichten. Maar wat een mooi resultaat, elke quilt ziet er weer heel anders uit. Inderdaad, een verslavende techniek (heb het zelf nog steeds niet uitgeprobeerd).
groetjes,

vilterietje

lijkt me geweldig:)

Inge Slaats

Marion, wat leuk, ik zie hier mijn vriendin Jeannette op de foto staan. Ze was erg enthousiast over de workshop en ik zie hier ook mooie dingen "in de maak".
Jouw quilt is ook supermooi.

Groetjes,
Inge

Marianne & Marie-José

Wat leuk dat je weer zoveel quilters enthousiast hebt weten te maken voor deze techniek en dat er zo`n leuke resultaten uit voortgekomen zijn. Het blijft verrassend met de verschillende stoffen.
Groetjes Marianne

Hilde

Wat leuk om dit te zien! Met deze techniek heb ik een van mijn lievelingsquilten gemaakt! Het blijft elke keer weer verrassen.

ria vogelzang

Dat ziet er echt heel fantastisch uit!

Cisca

Het ziet er gezellig uit, en het resultaat is fantastisch!
Groetjes, Cisca