CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 4 maart 2011

Vastelaovend, give away en stoffenclub


Ja hoor, sinds gisteravond ben ik carnaval aan 't vieren. Gisteren ben ik naar het Auwt Wieverbal geweest in Sittard. Dat is al een heel oude traditie. De vrouwen gaan onherkenbaar verkleed en houden de onverklede mannen wat voor de gek (sjlachte noemen ze dat in Sittard). Auw Wiever (letterlijk: oude wijven) zijn er niet veel meer te zien, maar de vrouwen zijn in groepen vriendinnen echt helemaal te gek verkleed; Er waren synchroonzwemmers, wesjwiever (vrouwen die de was en strijk deden, maar wesj staat ook voor veel kletsen), heksen, maanvrouwen en nog veel meer.
Vanmorgen heb ik de carnavalsvlag buiten gehangen en vanmiddag ga ik op weg naar het gezamenlijk carnavalsfeest van mijn werk met andere overheidsorganisaties.

Vorige week had Inge een give away, en wat denk je wie alweer wat heeft gewonnen??? YES, it's me!! Dit pakketje van The Log Cabin voor een speldenkussen heb ik gewonnen. Ik had dit speldenkussen al op het blog van Jacqueline gezien en vond het meteen mooi. Geweldig dus om dit dan ook nog te winnen!!!

Deze foto heb ik van het blog van Jacqueline afgehaald. Zo zou het speldenkussen moeten worden:


En afgelopen week ontving ik ook nog het tweede pakketjes van de stoffenclub van, weer, the Log Cabin. Deze kleuren zijn helemaal mijn smaak en passen prima in de projecten waar ik mee bezig ben.


Ik ga weer even feesten. Alaaf!

6 reacties:

vilterietje

geneit van 'tlaeve zo lang es te kenst, maak sjpas en plezeier, du laefst toch mer ens!!
vastelaoven alaaf:)

pauline

En trööt veur op die trööt, trööt, trööt.
Veel plezier komende dagen en hopelijk ben je woensdag weer boven water. Vergeet je dan de verrassingen niet?
Alaaf!

Gonny

Hetzelfde als wat Pauline al gezegd heeft. Geniet van de komende dagen en hopelijk ben je woensdag weer aanwezig (helder of niet maar MET de verrassingen, want nog een week wachten????)

Bietje

Hier is het 'aoj wieverebal' echt zonder mannen. Een man die zich durft te laten zien, wordt zonder pardon 'de slieps' afgeknipt. En draagt hij er geen, dan wel wat anders...

Veul plezeer dees drei daag, laot dit gaon, en geneet, geneet, geneet. Alaaf.

Marianne & Marie-José

veul sjpas en plezeier!!!
Marianne

Cisca

We boften samen bij Inge, jouw hart is een snoepie!
Veel plezier, groetjes, Cisca