CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 15 april 2011

AWARD


Kom ik thuis van mijn werk, zie ik allerlei award foto's in de rechterkantlijn van mijn blog. En wat zie ik nog meer? Dat ik van Riet deze Award ook heb gekregen!!!
En nu is het aan mij om 5 vragen te beantwoorden:

1. Waarom ben je met bloggen begonnen?
Na een poos niet te hebben gequilt, heb ik in 2009 het quilten weer opgepakt. Van Pauline hoorde ik vaak over blogs. Ik las zelf toen helemaal geen blogs. Op oudjaarsdag 2009 dacht ik: ik ga eens proberen of ik ook zo'n blog kan maken. En ja hoor, het lukte! Daarna ben ik pas echt andere bloggers gaan volgen. Een beetje de omgekeerde wereld, geloof ik :)

2. Welke soort blogs volg je?
Voornamelijk quiltblogs. Soms kom ik via via wel eens op een interieurblog of borduurblog. Die vind ik dan ook heel leuk. Maar omdat ik het al druk genoeg heb met mijn werk, huishouden, sport en quilten, heb ik me voorgenomen om me in geen enkele andere hobby te verdiepen. Zelfbescherming heet dat.

3. Wat is je favoriete kleur?
Als je het over de kleur in quilts hebt, dan kom ik toch snel op rose, rood en bruinachtig. Bruintinten zijn ook in mijn kleding de favoriete kleur, terwijl ik nauwelijks rood of rose draag.

4. Wat is je favoriete film?
Daar kan ik nou echt geen antwoord op geven. Ik ben geen bioscoopganger (de laatste films die ik in de bioscoop heb gezien, waren de Harry Potter films omdat ik daar met Teun naartoe ging) en kijk op tv meer naar nieuwsuitzendingen en de Idols, X-factor, Popstarseries. Ik bedoel eigenlijk: ik luister naar nieuwsuitzendingen en Idols etc. want ik zit 's avonds meestal te handwerken of te internetten (blogs lezen of zo...). Ook vergeet ik vaak waar films over gaan. Ben ik halverwege de film en denk ik: dit komt me bekend voor.... :)
Een film die echt indruk heeft gemaakt is The Green Mile. Die heb ik dan ook een paar keer gezien zonder halverwege te denken: dit komt me.....

AANVULLING. IK WAS DEZE LAATSTE VRAAG VERGETEN!!
5. Welk land zou je nog eens willen bezoeken?
Tot nu toe hebben we onze vakanties voornamelijk in warme oorden doorgebracht, met als grootste favoriet de diverse Griekse eilanden. Ik wil heel graag, zodra Teun niet meer meegaat op vakantie, naar Engeland, Wales, Schotland of Ierland.

En dan nu de vraag waar ik de Award aan doorgeef. Dat zijn:
Bizzy Martine

Daantjes Heart

Mijn freubelhoekje

Terray
Quiltpassion

1 reacties:

vilterietje

weet ik weer een beetje meer van je:)
green mile: goeie keus!
fijn weekend, riet:)