CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 11 april 2011

Een jaartje d'rbij


Gratis en voor niks kreeg ik gisteren een jaartje bij mijn leeftijd. Ja ja, 't was mijn 45e verjaardag!! Ik heb gisteren geen tijd gekregen om het jullie te laten weten, dus hierbij nog maar even achteraf..

Gistermorgen ben ik, zoals elke zondag, gaan fietsen met mijn vrienden van Fietsclub Gaef Gaas. Na het fietsen hebben we op ons terras genoten van koffie en, hoe kan 't anders, vlaai. 's middags vanaf 15.00 uur kwam mijn familie aanzetten: mijn broer en mijn nichtje (schoonzus moest werken), mijn ouders en mijn schoonouders en tegen de avond kwamen vrienden op bezoek (die enkelingen die niet fietsen). Het was zo'n heerlijk weer gisteren (rond de 22 graden) dat we tot 22.00 uur buiten hebben gezeten! Dat heb ik echt nog nooit op mijn verjaardag meegemaakt!

Het quiltje op de foto heb ik precies 5 jaar geleden gekregen van mijn quiltvriendinnen van Quilt, Queck en Quatsj. Ik heb hier een paar weken geleden op mijn blog al over geschreven. Normaal maken we een quilt voor een ander als die 50 wordt, maar omdat ik de jongste ben van 't kluppie, was ik destijds bang dat iedereen slechtziend, rillerig of anderszins onbekwaam zou zijn om voor mij een quilt te maken. Voor de zekerheid, en omdat ik lang heb gezeurd....., hebben de dames daarom voor mijn 40e verjaardag een quilt gemaakt. Lief zijn ze toch he!!

Je hoeft vast niet te tellen om te begrijpen dat hier 40 vriendschapssterren tot 1 quilt zijn samengevoegd.

Tja, en nu zal ik voor mijn 50e wel niks hoeven te verwachten, denk ik zo..... (LOL)

12 reacties:

Annemieke Price-Talen

Van harte nog met je verjaardag. Wat een gaaf idee als je 50 wordt, zo`n mooie vrienschapsquilt. Jij hebt het eigenlijk 10 jaar te vroeg, geluksvogel.

Gr Annemieke.

Guusje,

Alsnog van harte gefeliciteerd en wat een leuke dag heb je gehad. De quilt is mooi en erg bijzonder.

pauline

Wat een vertrouwen in de toekomst van je quiltvriendinnen!! Denk je echt dat we over 5 jaar allemaal zwak, ziek en misselijk zijn, haha.
En die steek onder water voor over 5 jaar........
Nee, even serieus, zo te lezen heb je een leuke verjaardag gehad. Heb je ook nog leuke cadeautjes gekregen?
groetjes en tot donderdag,

vilterietje

je hebt echt geboft op je verjaardag, zo'n lekker weer, heerlijk. het is je van harte gegund:)

katrien

Proficiat met je verjaardag.

Aart

Van harte gefeliciteerd met je 45e verjaardag.
http://quiltaart.blogspot.com

Klaske

Een dagje te laat, maar toch hartelijk gefeliciteerd!!

Cybele's patch

Alsnog van harte gefeliciteerd. Klinkt als een super mooie dag!

Mascha

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes Mascha

Tineke

Nog van harte! En die quilt is hartverwarmend!

Carin

Een paar dagen te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd.

Handmade by Mai

Als nog gefeliciteerd.