CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 22 april 2011

Farmers Wife update

Voor je het weet is het weer de 22e van de maand en tijd voor de FWQ update. Buiten deze drie blokken ben ik aan nog een paar blokken begonnen, maar die zijn allemaal niet af. Het ging niet helemaal goed deze maand: van twee blokken was ik vergeten 1 laatste stofje te knippen, van 1 blok had ik een stof vergeten in spiegelbeeld uit te knippen en aan 1 blok heb ik nog geen sashing gezet. Ik ga er van uit dat dit de komende maand helemaal in orde komt! Het eerste blok is het blok nr 19: Checkerboard.

Het tweede blok is blok nr 36: Flower garden path
En het laatste blok van deze maand is blok nr 104: Wild geese.

Gaan jullie mee een rondje maken langs de andere Farmers Wife updates?

7 reacties:

Cisca

Zo, jij bent de eerste, wat een mooie blokken weer. Vooral de laatste vind ik erg leuk. Wat kun je soms zitten tobben, hè, met je lapjes.
Lees ik nu pas dat ik ook van jou een award heb gekregen, dankjewel, wat lief van je!
En wat woon je prachtig, zeg, wat een leuk huis en ook een mooie tuin, super!
Groetjes, Cisca

Lida

Wat een leuke blokken heb je gemaakt, gek dat je die in het boek soms over het hoofd ziet! Je gaat lekker! Fijn paasweekend, groetjes
Lida

vilterietje

marion, ben ik blij dat ik ook een kleine vergeetachtigheid bij jou bespeur, ik dacht dat je perfect was hihihi. de blokjes die wel af zijn, vind ik prachtig:)

katrien

Toch 3 mooie blokjes erbij.

Guusje,

Mooie blokken heb je er weer bij gemaakt.

Else

3 blokken erbij, je gaat lekker! Fijne paasdagen, groetjes Else

Mascha

Mooie blokken.
Groetjes en fijne paasdagen,
Mascha