CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 21 april 2011

Ledenvergadering Quiltersgilde met show and tell van Supergoof


Vandaag was de jaarlijkse ledenvergadering van het Quiltersgilde. Ik heb het idee dat het dit jaar wat drukker was dan andere jaren (hoewel het ook mijn eerste keer was). Hoe dat kwam?? Ik denk door haar !!!!

Helaas was het geheugenkaartje van mijn fototoestel kapot. Ik heb de foto's daarom met mijn telefoon gemaakt en stond ook nog achter in de zaal (om niemand in de weg te staan natuurlijk), dus de foto's zijn niet optimaal. Het was geweldig om deze quilts te zien en er aan te mogen voelen. Behalve dat de theekopjes van tafel moesten, zat Ingrid verder nergens mee.

Ingrid, bedankt voor je show & tell!

1 reacties:

vilterietje

ik bewonder je time management, schijnt dat je bij je drukke baan overal tijd voor kunt vinden. geniet ervan:)